Olbrzymi sukces programu lojalnościowego Totalizatora Sportowego „WinTo”
Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, 14 marca uruchomił program lojalnościowy WinTo! Teraz poinformowano, że do programu dołączyło już ponad 200 tysięcy graczy. Zgromadzone w nim przez graczy LOTTO punkty można wymienić na atrakcyjne nagrody lub wykorzystać na dalszą grę. Program lojalnościowy WinTo! opiera się w całości na aplikacji mobilnej LOTTO. Zarejestrowani gracze mogą dołączyć do programu jednym […]
Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, 14 marca uruchomił program lojalnościowy WinTo! Teraz poinformowano, że do programu dołączyło już ponad 200 tysięcy graczy. Zgromadzone w nim przez graczy LOTTO punkty można wymienić na atrakcyjne nagrody lub wykorzystać na dalszą grę.
Program lojalnościowy WinTo! opiera się w całości na aplikacji mobilnej LOTTO. Zarejestrowani gracze mogą dołączyć do programu jednym kliknięciem, zaś nowe osoby – po przejściu łatwego procesu rejestracji. Punkty za produkty LOTTO zakupione na stronie lotto.pl lub w aplikacji naliczają się automatycznie za każdą transakcję. Gracze mogą również zdobywać dodatkowe punkty za specjalne zadania dostępne w aplikacji, przechodząc na kolejne poziomy zaangażowania i odkrywając nowe nagrody oraz zadania.
Program WinTo! dostępny jest w aplikacji LOTTO dla systemów Android i iOS. Szczegóły dotyczące programu oraz obowiązujący regulamin dostępne są na stronie: www.lotto.pl/winto.
WinTO – na czym polega nowy program LOTTO?
Zdobyte punkty można wymienić na nagrody, m.in. vouchery do sieci handlowych, bilety do kina lub na inne wydarzenia, doładowania serwisów streamingowych – lub wykorzystać w formie voucherów na zakłady gier liczbowych (do odbioru w punktach LOTTO) czy zasilenia konta gracza LOTTO online.
Program lojalnościowy to nowość w ofercie Totalizatora Sportowego. Jego wdrożenie nie byłoby możliwe bez rewolucji technologicznej, jaką firma przeszła w ostatnich latach. Od 2017 roku Totalizator Sportowy sukcesywnie zwiększa swoją obecność w kanale online, udostępniając w nim tradycyjne produkty (gry liczbowe i loterie), uruchamiając nowe linie biznesowe (jedyne legalne kasyno internetowe w Polsce i sieć salonów gier na automatach) oraz stale rozwijając rozwiązania mobilne i chmurowe.
Od momentu startu (14 marca), program lojalnościowy Totalizatora Sportowego „WinTo!” zgromadził już ponad 200 tysięcy graczy. Niewątpliwie to wielki sukces tego projektu.
WinTo! przekroczył 2️⃣0️⃣0️⃣ tysięcy uczestników programu lojalnościowego! 🎉
Dzięki WinTo!, każda gra to nie tylko szansa na wygraną, ale również możliwość zbierania punktów, które można wymieniać na atrakcyjne nagrody. Punkty można zdobyć za zakup produktów LOTTO 🟡, zarówno w… pic.twitter.com/B2u89MQbZB
— Totalizator Sportowy (@totalizator_sp) October 18, 2024