STS: nowe produkty i jeszcze lepsze promocje na Euro 2024
Łukasz Majchrzyk, Interplay.pl: Widać już zwiększone zainteresowanie kibiców zakładami bukmacherskimi?
Paweł Rabantek, Chief Marketing Officer, STS: – Zdecydowanie tak. Euro 2024, podobnie jak wszystkie duże imprezy piłkarskie, to kluczowy w roku czas dla firm z branży bukmacherskiej pod kątem akwizycji graczy. Długofalowo na sukces biznesowy wpłynie jednak utrzymanie tych klientów po mistrzostwach, gdyż wielu z nich to gracze, którzy obstawiają tylko przy okazji dużych turniejów piłkarskich. Kluczowe jest stworzenie odpowiedniej oferty, która przyciągnie i zaangażuje klientów. STS jest bardzo dobrze przygotowany. Znacznie usprawniliśmy produkt, UX, wprowadziliśmy przyjazne klientowi rozwiązania takie jak bonus all-in, który jest unikatowym rozwiązaniem na rynku, Game Changer, czy Strefa Inspiracji, w której można korzystać z wiedzy i doświadczenia największej w Polsce społeczności graczy. Dodatkowo przeznaczymy rekordową kwotę na bonusy.
Jak planujecie wykorzystać marketingowo reprezentację Polski? Jakich reklam z nią związanych można się spodziewać? Jakie kanały komunikacji będą wiodące?
– W kontekście mistrzostw, sponsoring reprezentacji Polski wykorzystaliśmy poprzez aktywację w ramach akcji „Dorzuć Misie”. Na boisko pofrunęło ponad 50 000 maskotek, a my po raz kolejny zaangażowaliśmy dziesiątki tysięcy kibiców w jedną z naszych inicjatyw. O „misiach” na Narodowym pisały niemal wszystkie ogólnopolskie media, ludzie publikowali niezliczone materiały wideo w mediach społecznościowych. Zrealizowaliśmy wyjątkową i bardzo dużą akcję podczas oficjalnego meczu reprezentacji, co nie udało się do tej pory żadnemu ze sponsorów kadry narodowej. Świadczenia wynikające z umowy z PZPN wykorzystywać będziemy w większości touchpointów na całej ścieżce atrybucji.
Jak przyjął się bonus na Euro?
– Bonus na EURO to dodatek z okazji mistrzostw do naszej oferty powitalnej. Zanotowaliśmy sporo nowych rejestracji, ale to tylko jedno z wielu narzędzi akwizycyjnych związanych z mistrzostwami w ofercie STS.
Czas na kolejną niespodziankę! 🎁 Dołącz do zabawy EuroWizjoner i typuj dokładne wyniki ME 2024 w naszej darmowej grze. 🔢 Za poprawne przewidywania odbieraj bonusy lub zgarnij NAWET 200 000 zł! 💰
P.S. Admin załatwił, że pula nagród będzie rosła, także jest o co powalczyć! 🔝 pic.twitter.com/1FMU7NR1bO
— STS (@stspolska) June 14, 2024
Planujecie jeszcze jakieś promocje na EURO 2024, oprócz bonusu na Euro?
– Główną naszą aktywacją jest grywalizacja EuroWinners. Gracze mogą wykonać 25 zadań bukmacherskich w ramach 5 etapów akcji. Każdy to możliwość zdobycia bonusu do 50 zł. Łącznie 250 zł. Kwota bonusu zależna będzie od liczby wykonanych zadań.
Ponadto, na EURO zmieniamy zasady i nazwy naszych topowych gier i produktów. Wizjoner staje się EuroWizjonerem z dodatkowo rosnącą pulą do wygrania. Standardowo, użytkownicy zaczynają grę o 150 tys. zł, ale teraz w każdym kolejnym etapie kwota ta będzie znacząco wzrastać, być może nawet do 500 000 PLN. Bonuseria zmienia się w EuroBonuserię i za serię kuponów do wygrania jest 100 zł – wcześniej było 60 zł. Klienci STS codziennie znajdą u nas mnóstwo zabawy związanej z EURO, dzięki której zyskają szansę na kolejne wygrane i bonusy w ramach promocji i akcji specjalnych. Gracze dostawać będą też EuroBoosty, czyli podwyższone kursy na wybrane mecze.
Kluczowym produktem jest nasz STS Game Changer, dzięki któremu – jeśli drużyna, na którą postawił gracz, osiągnie przewagę dwóch goli w trakcie meczu – zakład zostaje automatycznie uznany za wygrany niezależnie od ostatecznego wyniku. STS Game Changer wprowadziliśmy już przed EURO i w odróżnieniu do większości podobnych rozwiązań na rynku, będzie on funkcjonował także po mistrzostwach, obejmując cały czas najszerszą ofertę piłkarską na rynku. STS Game Chnager dostępny jest także w Betbuilderze, obejmuje równieżzakłady z podpórkami. Graczom proponujemy również strefę inspiracji, w której mogą śledzić i kopiować kupony naszych najlepszych obstawiających. Warto też pamiętać o prostej rejestracji w STS, której można dokonać po przez logowanie się do swojego banku z wykorzystaniem mojeID lub poprzez aplikację mObywatel.
A może jakieś gratisy dla graczy będą związane z dobrą grą reprezentacji Polski?
– Przeprowadzimy szereg promocji, które związane będą RTM-owo z grą naszej reprezentacji. Klienci STS każdego dnia znajdą u nas szereg nowych, unikalnych rozwiązań, dzięki którym ich zabawa u nas podczas EURO będzie dla ich jeszcze przyjemniejsza, a jednocześnie zwiększy ich szanse na wygrane.
Game Changer działa już od jakiegoś czasu. Jesteście z niego zadowoleni?
– Tak. Widzimy to zarówno po naszych wynikach, jak i odbiorze tego rozwiązania na rynku. W STS jest to obecnie najatrakcyjniejsze rozwiązanie tego typu w Polsce pod kątem piłki nożnej, ponieważ oferuje możliwość zawierania zakładów z „podpórką” oraz Betbuilder. A my po raz kolejny w ostatnich kilku miesiącach wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom klientów, oferując im atrakcyjny produkt realnie zwiększający szansę na wygrane.
Akcja #DorzućMisie na Stadionie Narodowym za nami! 🧸
Ciarki, duma i emocje, jakie towarzyszyły Adminowi podczas rzucania pluszaków na murawę, są nie do opisania! Biało-czerwoni, należą Wam się ukłony za wsparcie! 👏
Dorzuciliście kosmiczną liczbę 50 048 misiów, co przekłada… pic.twitter.com/xfSecITg8S
— STS (@stspolska) June 13, 2024
Jakie macie oczekiwania, plany związane z Euro 2024? Jak to wypadało przy poprzednich turniejach?
– Liczymy na bardzo dobre wyniki akwizycji. Jesteśmy świetnie przygotowani zarówno pod kątem marketingowym, jak i produktowym do EURO 2024.
Czy z okazji turnieju planujecie nowe kampanie wizerunkowe/spoty reklamowe? Jeżeli tak, to co możecie zdradzić na ich temat.
– Nie planujemy kampanii spotowej, ale nasza działania na EURO są bardzo szerokie i obejmują wszystkie media – w tym także reklamę w czołowych stacjach telewizyjnych. Mocno stawiamy na obszar digital. Jesteśmy obecni w Kanale Zero w stałej ramówce oraz z własnym segmentem reporterskim – czyli wejściami live naszego Euroreportera. To efekt niestandardowego konkursu, który zrealizowaliśmy z Kanałem Zero i Rocketjobs. Zwycięzca otrzyma pracę Euroreportera podczas turnieju UEFA Euro 2024, a w tym wyjazd na mecz reprezentacji Polski w Hamburgu, zakwaterowanie oraz 5000 zł kieszonkowego. Intensyfikujemy również nasze współprace z WeszłoTV i Meczyki.pl – jesteśmy obecni zarówno w stałych ramówkach, jak i w programach dedykowanych EURO, w tym także ze swoim autorskim formatem EuroTyper.
W tygodniu, w którym rozpoczynało się EURO, zrealizowaliśmy także unikalną kampanię FOOH (fake out of home – przyp. red.). Postawiliśmy na nową, nieszablonową i zupełnie niewykorzystaną w branży formę działań reklamowych, by jeszcze bardziej zwrócić uwagę na przygotowaną przez nas ofertę na EURO 2024. Tym samym kolejny już raz pokazaliśmy, że w komunikacji marki chętnie wykorzystujemy świeże rozwiązania.
W działania marketingowe angażujemy wielu influencerów, którzy kreują dla nas angażujący content. Tematyka EURO zawładnęła również naszymi mediami społecznościowymi, a klienci STS mogą się tam spodziewać codziennych konkursów z bardzo atrakcyjnymi nagrodami rzeczowymi oraz bonusami. Dodatkowo, realizujemy szereg działań w postaci wideo z typami zawodników Ekstraklasy oraz inne, mniejsze i punktowe aktywacje wokół EURO.