Pierwszy raz w historii sprzedaż Zdrapek przekroczyła 2 miliardy złotych
Od 2018 roku Zdrapki stanowią pierwszą pod względem wielkości sprzedaży kategorię produktową w portfelu LOTTO i niezmiennie od 7 lat są produktem numer jeden. Historyczny rekord rocznej sprzedaży został pobity 3 grudnia.

Jak podkreśla Szymon Gawryszczak, Członek Zarządu Totalizatora Sportowego odpowiedzialny za sprzedaż i marketing, historyczny sukces Zdrapek to zaangażowanie wielu osób na każdym etapie cyklu życia produktu. – Pomysł, kreacja, koordynacja produkcji i dostaw, procesowanie dokumentacji, nadzór nad centralnym systemem sprzedażowym, dostarczanie Zdrapek do wszystkich punktów sprzedaży, monitoring stanów losów i poziomów sprzedaży oraz przede wszystkim sprzedaż to działania, które nie byłyby możliwe bez ogromnego zaangażowania pracowników – dodał Szymon Gawryszczak.
Zdrapki są dostępne w całej sieci naziemnej sprzedaży LOTTO. Wygrane w Zdrapkach są wyłącznie pieniężne, a wysokość głównych wygranych kształtuje się w zależności od ceny Zdrapki i wynosi od 40 000 zł aż do 2 000 000 zł. W 2023 roku na wygrane w Zdrapkach wypłacono rekordową kwotę 1 216 293 919 zł.
29 września 2024 roku minęło 25 lat od ukazania się na rynku pierwszej Zdrapki Totalizatora Sportowego, a obecnie to najdynamiczniej rozwijająca się grupa produktów w ofercie LOTTO, posiadająca m. in. największy potencjał wzrostu, przyciągająca nowych klientów.

redakcja
Więcej Gry liczbowe
Czy Polska Prezydencja w Radzie UE zmieni coś w zakresie skuteczności działań w walce z nielegalnym hazardem w sieci w Europie?
Z dniem 1 stycznia 2025 r. Polska objęła przewodnictwo w Radzie Unii Europejskiej, stawiając wśród priorytetów m.in. walkę z rosnącym problemem nielegalnego hazardu online. Zjawisko to, według szacunków, kosztuje gospodarki państw członkowskich nawet 7,2 miliarda euro rocznie. Jako że proceder ma charakter transgraniczny, konieczna staje się zacieśniona współpraca między państwami UE.



