Piłkarze Jagiellonii Białystok zagrają z Betisem z logo Fundacji STS
Jagiellonia Białystok szykuje się do czwartkowego, wyjazdowego starcia z Betisem Sevilla. Zawodnicy mistrza Polski zamiast logo STS na rękawku zagrają z logo Fundacji STS (Sport Twoją Szansą). Powód? Przepisy w Hiszpanii zakazujące reklamy firmom, które nie posiadają miejscowej licencji.

W związku z obowiązującymi w Hiszpanii przepisami, zabronione jest tam reklamowanie
nielicencjonowanych w kraju bukmacherów. STS, sponsor Jagiellonii, po raz kolejny pokazał, że respektuje międzynarodowe prawo.
– Jako lider rynku zawsze chcemy być przykładem i wyznaczać kierunek działań. Nie inaczej jest teraz. Szanujemy i w pełni respektujemy prawo w Hiszpanii, dlatego też logo STS zastępujemy znakiem naszej Fundacji. Chcemy też w ten sposób po raz kolejny zwrócić uwagę na to, jak ogromnym problem dla wszystkich legalnie działających w Polsce firm bukmacherskich jest rosnąca z roku na rok szara strefa. Szereg zagranicznych operatorów nie szanuje naszego prawa m.in. realizując zakazaną reklamę podczas wydarzeń sportowych – mówi Zdzisław Kostrubała, wiceprezes STS.

Bartłomiej Najtkowski
Więcej Bukmacherka
Apel o spójność w sektorze gier hazardowych
Poseł Peter Agius (PPE) przedłożył Komisji Europejskiej interpelację pkt. „Wezwanie do spójności w sektorze gier hazardowych” (E-001371/2025). Polityk zwrócił uwagę na kwestię fragmentacji rynku usług hazardowych w Unii Europejskiej oraz funkcjonowanie poza określonymi przepisami, które obowiązują zasady jednolitego rynku.



