Playtech rozpoczyna współpracę z Gold Rush Gaming
Playtech ogłosił rozpoczęcie współpracy w zakresie detalicznych zakładów sportowych z Gold Rush Gaming, dzięki czemu wiodący dostawca technologii oficjalnie wejdzie na amerykański rynek detalicznych zakładów sportowych.
Playtech rozpoczyna współpracę z Gold Rush Gaming
W ramach uzgodnionej umowy, Playtech dostarczy oprogramowanie oraz systemy zarządzania do punktów zakładów sportowych Gold Rush Gaming, które będą dystrybuowane w Ohio. Wdrożenie początkowo obejmie 50 lokalizacji i zostanie aktywowane już przed Super Bowl LVII, które odbędzie się 12 lutego.
To pierwsze wejście Playtech na amerykański rynek detalicznych zakładów sportowych, dwa lata po tym, gdy wiodący dostawca technologii po raz pierwszy założył w tym regionie działalność w zakresie gier online.
Przełomowy moment
W takich słowach współpracę z Gold Rush Gaming komentuje dyrektor zarządzający Playtech w USA oraz wiceprezes ds. operacyjnych w Playtech, Jonathan Doubilet: – Dzięki temu partnerstwu, po raz pierwszy wprowadzimy nasze bogate doświadczenie w amerykański rynek detalicznych zakładów sportowych. Jesteśmy przekonani, że Ohio jest idealnym miejscem do startu, wykorzystując naszą wiedzę i bogate doświadczenie w dostarczaniu samoobsługowych terminali bukmacherskich w całym stanie.
Cieszymy się, że ten rodzaj gier cały czas się rozwija. Nie możemy doczekać się wprowadzenia kolejnych produktów na ciągle rosnącym rynku amerykańskim – mówi Doubilet.
Rick Heidner, właściciel Gold Rush Gaming nie kryje zadowolenia z rozpoczętej współpracy: – Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Playtech i wykorzystania naszej wspólnej wiedzy do uruchomienia terminali w Ohio, nowym i ekscytującym rynku. Dostarczamy innowacyjne treści i najlepsze w swojej klasie oprogramowanie nowym graczom w całym stanie. Nasze partnerstwo rośnie w siłę.
W ostatnich czasie Playtech rozszerzył współpracę z Paddy Power, zostając wyłącznym dostawcą samoobsługowych terminali bukmacherskich (SSBT).