Loterie 18 czerwca 2024

Rafał Krzemień: zależy nam na propagowaniu szeroko pojętego sportu [WYWIAD]

autor: Adrian Janiuk
O szerokich działaniach Totalizatora Sportowego i promocji polskiego sportu opowiedział Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego, Rafał Krzemień. Nasz rozmówca zabrał także głos na temat najnowszej kampanii marketingowej "LOTTO Drużyna Marzeń".

Adrian Janiuk, Interplay.pl: – Totalizator Sportowy praktycznie od zawsze wspiera polski sport. Wszelkie inicjatywy i działania, których Totalizator Sportowy podejmuje się pod pana kierownictwem, świadczą o tym, że nadal tak będzie.

Rafał Krzemień, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego: – Otóż to. Totalizator Sportowy od samego początku powstał po to, żeby wspierać polski sport. Przez długie lata ta filozofia się nie zmieniła. Niedługo po zakończeniu II wojny światowej, w 1956 roku, powołano Totalizator Sportowy w związku z tym, że poszukiwano funduszy, żeby budować polski sport. Ta misja jest realizowana od samego początku i mogę zapewnić, że nadal tak będzie.

– Zeszły rok był imponujący, jeśli chodzi o przekazane środki na sport. Ten rok będzie równie obfity?

– Sądzę, że tak. W zeszłym roku Totalizator Sportowy na sam Fundusz Rozwoju Kultury Fizycznej przekazał ponad miliard złotych. Generalnie wpłaty, które przekazaliśmy do budżetu państwa jako spółka, przekroczyły cztery miliardy złotych. Tę misję związaną ze wsparciem polskiego sportu z dumą realizujemy i robimy to w jak najlepszy sposób.

– Totalizator Sportowy oprócz przekazywania ogromnych nakładów finansowych na sport zachęca również do czynnego uprawiania sportu. To również ważny punkt wyznawanej przez Totalizatora Sportowego filozofii?

– Absolutnie tak. Z jednej strony są to środki finansowe przekazywane na sport, ale promujące nasze produkty wykorzystując wizerunek sportowców, z którymi współpracujemy. To wszystko łączy się w jedną całość i sprawia, że nasza misja jest spójna. Wspieramy polski sport, przekazując dopłaty, ale współpracujemy też z własnej inicjatywy z wieloma sportowcami i inicjatywami, które promują nasze produkty LOTTO. To dzięki temu jesteśmy w stanie aktywizować Polaków i zachęcać ich do sportu.

– Totalizator Sportowy wyznaje zasadę, że sport amatorski jest równie ważny jak ten profesjonalny?

– Bez dwóch zdań! Wspieramy sport na najwyższym poziomie, wydarzenia sportowe najwyższej klasy, ale także sport amatorski, a do tego wydarzenia masowe i o charakterze rekreacyjnym. Wszystko jest dla nas równie ważne – zarówno sport powszechny, jak i najwyższej klasy zawodowcy. Zależy nam na propagowaniu szeroko pojętego sportu, żeby wszystkich Polaków zachęcić do wyjścia z domu.

– Totalizator Sportowy jest największym mecenasem sportu w Polsce, a najnowsza kampania marketingowa “LOTTO Drużyna Marzeń” jest idealnym wyrazem tych działań. Zgodzi się pan z tym?

– Podpisuję się pod tymi słowami. Zależy nam na promocji sportu i rekreacji na co dzień. Chcemy, żeby Polacy wyszli z domów i dążymy do tego, żeby zachęcić ich do ruchu na świeżym powietrzu. Bardzo zależy nam na tym, żebyśmy byli aktywnym społeczeństwem, a sposobów na to jest wiele. Kampania „LOTTO Drużyna Marzeń” jest jednym z nich.

fot. Pressfocus.pl

Dodaj komentarz