Rzeczkowski: Jako pierwsi w Polsce wprowadzamy strategię omnichannel
Gdy firmę bukmacherską "Totolotek" przejęła Grupa Gauselmann było wiadomo, że bukmachera czeka wiele zmian w najbliższym czasie. Właśnie o nich porozmawialiśmy z Dyrektorem ds. Marketingu w Totolotku, Mariuszem Rzeczkowskim.

Nowe logo zostało pozytywnie przyjęte przez klientów?
Nasi klienci przyjęli nowe logo z ciekawością, jest to dla nich zapowiedź wielkich zmian, jakie nadchodzą u ich ulubionego bukmachera.
Do kiedy zamierzacie wprowadzić nowe logo we wszystkich punktach naziemnych?
Do końca września powinien zakończyć się proces zewnętrznego rebrandingu wszystkich POS, a na wiosnę 2020 planujemy wyremontować wnętrza ostatnich placówek.
Punkty naziemne przejdą również gruntowny remont. Na czym będzie on polegał, co nowego się w nich pojawi?
To będzie zmiana o 180 stopni. Każdy punkt przejdzie remont budowlany, zostanie wyposażony w nowe meble i elementy marketingowe. Stworzymy nową jakość rozrywki odchodząc od oferty drukowanej na rzecz terminali samoobsługowych, najlepszej na rynku oferty zakładów live, wyposażając część punktów w wielkoformatowe ekrany do oglądania wydarzeń sportowych, czy oferując dostęp online dla zarejestrowanych klientów do zakładów zawieranych online, jak i w punktach sprzedaży oraz na terminalach.
Podstawowym założeniem zmiany i naszej strategii marketingowej jest zapewnienie naszym klientom tego samego doświadczenia podczas zawierania zakładów – niezależnie czy robią to na stronie desktop, mobile, aplikacji mobilnej, czy na terminalu w punkcie sprzedaży. Celem jest, by klient czuł się swobodnie i posiadał takie same odczucia oraz dostęp do ofert promocyjnych niezależnie od kanału sprzedaży, z którego korzysta. Tak więc również akcje marketingowe i promocje będą równocześnie obejmować wszystkie kanały. To rewolucja na polskim rynku, ponieważ jesteśmy pierwszym bukmacherem, który wdraża prawdziwą strategię omnichannel.
Największą nowością w punktach – poza zmianą standardu – będą więc terminale do zawierania zakładów, które wprowadzą naszą sieć na inny poziom serwisu i rozrywki. Co więcej jest to sprawdzony, przetestowany produkt na innych rynkach europejskich, który dzięki nowatorskim rozwiązaniom cieszy się bardzo dużym zainteresowaniom. Już po pierwszych instalacjach widzimy duże zainteresowanie i łatwość z jaką klienci odnajdują się na tych urządzeniach.
Planujecie rozszerzyć liczbę punktów naziemnych w Polsce?
Dziś skupiamy się na procesie zmian w aktualnie posiadanej sieci. Kolejnym naturalnym krokiem będzie jej rozszerzenie na nowe lokalizacje, w tym wprowadzenie punktów premium o jeszcze wyższym standardzie.
Czy rebranding wpłynie również na szybkość i intuicyjność strony do zakładów online i aplikacji?
Oczywiście przed nami także duże zmiany w kanałach online zgodne ze wspomnianą strategią omnichannel. Stawiamy na bardzo przyjazne i nowoczesne rozwiązania mobilne, w tym pierwszą w pełni responsywną wersję desktop. Mamy szczegółowo zaplanowaną mapę rozwoju naszego produktu i kolejne nowości, przyjazne rozwiązania oraz ułatwienia, będą wdrażane już w kolejnych tygodniach po starcie nowej platformy. Dotyczy to między innymi aplikacji na Andorid i iOS. Od strony produktowej stawiamy na ofertę live i w tym zakresie będziemy oferować średnio 40 000 zakładów miesięcznie. Planujemy zmiany w programie lojalnościowym "Bet Club" oraz szereg promocji dla aktywnych, jak i powracających klientów, w tym dostępność "cashout" we wszystkich kanałach sprzedaży.
Wychodzi więc na to, że czeka nas przełom w działalności Totolotka na polskim rynku.
Oczywiście jest to przełom. Żadna firma na polskim rynku bukmacherskim nie wprowadzała w jednym czasie zmian na taką skalę i równocześnie we wszystkich kanałach sprzedaży.

BB
Więcej Bukmacherka
BETFAN z unikalną ofertą na wybory nowego przewodniczącego MKOl
BETFAN przygotował kolejną niestandardową ofertę dla graczy. Tym razem bukmacher przygotował dedykowane kursy na wybory nowego przewodniczącego Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, który zostanie wyłoniony podczas trwającej sesji MKOl.



