SBTech rozszerza działalność na RPA
Po raz pierwszy w historii swojej działalności SBTech trafi na południowy kraniec Afryki, gdyż podpisał umowę partnerską z firmą bukmacherską – Bet.co.za., która działa na terenie RPA. W ramach umowy partnerskiej SBTech przekaże Bet.co.za. takie produkty jak Lucky Numbers, a także udostępni BetGames.TV, co umożliwi klientom bukmachera obstawianie gier na żywo. Andrew Cochrane, dyrektor ds. […]
Po raz pierwszy w historii swojej działalności SBTech trafi na południowy kraniec Afryki, gdyż podpisał umowę partnerską z firmą bukmacherską – Bet.co.za., która działa na terenie RPA.
W ramach umowy partnerskiej SBTech przekaże Bet.co.za. takie produkty jak Lucky Numbers, a także udostępni BetGames.TV, co umożliwi klientom bukmachera obstawianie gier na żywo.
Andrew Cochrane, dyrektor ds. Rozwoju SBTech nie ma wątpliwości, że to bardzo dobry ruch dla jego firmy: – Niezmiernie cieszymy się, że możemy wejść na kolejny duży rynek wraz z Bet.co.za., który uznawany jest za jednego z najlepszych operatorów w RPA. Negocjacje trwały już długi czas, ale ogłoszenie partnerstwa z tą firmą stanowi dla nas kamień milowy w naszych działaniach na tamtejszym rynku.
Warto przypomnieć, że SBTech w ostatnim czasie przeszedł globalną awarię, na której ucierpieli również polscy bukmacherzy PZBuk i ETOTO – więcej o tej sprawie pisaliśmy tydzień temu [KLIK]. SBTech zapewnia jednak, że partnerzy firmy nie utracili wielu przychodów z tytułu przestoju.
W trudnym czasie w branży hazardowej wywołanym przez pandemię koronawirusa, SBTech wdrożył dodatkowe środki, aby zapewnić pracę i byt swoim pracownikom. Nie pozostawił bez pomocy również swoich partnerów, którym proponuje pakiet alternatywnych produktów, takich jak e-sport, czy kasyno.
Bartosz Burzyński
Więcej Ogolna
LOTTO nowym partnerem tytularnym. Natychmiastowe zmiany w klubie z Puław
Synergia biznesu i sportu to kluczowy element strategii wizerunkowej wielu krajowych marek, a współpraca Totalizatora Sportowego z klubem piłki ręcznej z Puław jest tego najnowszym dowodem. Właściciel marki LOTTO podpisał umowę partnerską, która obowiązywać będzie do końca sezonu 2025/26, wprowadzając istotne zmiany w identyfikacji wizualnej drużyny występującej w Superlidze.