Scout Gaming i Jogajà na rynku brazylijskim
Scout Gaming wejdzie na rynek brazylijski po podpisaniu umowy na dostarczenie start-upa z pełnym dostępem do platformy sportów fantasy dla operatora Jogajà.

Jogajà, platforma do gier tworzona przez Scout, ma rozpocząć działalność w pierwszej połowie 2019 roku. Wspierana jest przez szwedzkich inwestorów z doświadczeniem w pracy w Brazylii. Zakres produktów zostanie wzmocniony poprzez włączenie lokalnych lig.
Zespół Jogajà poprowadzi Jacob Lindorff, kierownik ds.innowacji, który pracował dla firm takich jak Expekt, Betway i Bonnier Gaming, gdzie pełnił funkcję CMO od kwietnia 2011 r. do lipca 2014 r.
Lindorff powiedział: "Fantasy Sports doświadczyło silnego globalnego wzrostu z USA jako wiodącym rynkiem. Brazylijski rynek zakładów bukmacherskich jest największy w Ameryce Południowej, dlatego widzimy duży potencjał dla codziennych sportów fantasy. Wraz z naszymi partnerami, firmami medialnymi i wpływowymi graczami, rozpoczniemy działalność nadchodzącą wiosną mając duże ambicje dotyczące tego produktu."
Dyrektor generalny Scout Gaming, Andreas Ternström, dodał: "Kontynuujemy budowę naszej globalnej sieci i jesteśmy podekscytowani wejściem do Ameryki Południowej. Obecnie stopniowo obserwujemy rosnące zainteresowanie Fantasy Sports."
O Scout Gaming Group:
Scout Gaming Group jest licencjonowanym i regulowanym dostawcą usług B2B Daily Fantasy Sports i loterii. Firma oferuje elastyczne rozwiązania dla Fantasy Sports z obsługą większości sportów i lig za pośrednictwem wewnętrznego StatCenter, które dostarcza graczom informacje w czasie rzeczywistym. Na życzenie dostępne są lokalne sporty. Grupa ma około 70 pracowników i ma siedzibę w Sztokholmie, Dział Rozwoju znajduje się w norweskim Bergen i we Lwowie na Ukrainie. Sprzedaż, wsparcie i zarządzanie produktami obsługiwane są w biurze na Malcie.

MC
Więcej Bukmacherka
Anna Grzebielucha z Betclic: gra bez podatku jest prawdziwym game changerem [WYWIAD]
Nasze kluczowe, ubiegłoroczne projekty okazały się wydarzeniami roku całego środowiska bukmacherskiego. Bez wątpienia gra bez podatku jest prawdziwym, branżowym game changerem. Rekordowy sponsoring tytularny Betclic 1., 2. i 3. ligi wyraźnym sygnałem, że mierzymy w pozycję lidera, ale także powodem satysfakcji zespołu Betclic Polska. Zachowując sportową analogię można powiedzieć, że…![Anna Grzebielucha z Betclic: gra bez podatku jest prawdziwym game changerem [WYWIAD]](https://interplay.pl/content/uploads/2025/02/oni.jpg)



![Łukasz Seweryniak: w Superbet nie działamy na „hurra”. Strategia jest odpowiednio obrana [WYWIAD]](https://interplay.pl/content/uploads/2024/05/Łukasz-Seweryniak-768x512.jpg)