Sporo nowości od Fortuny. „Znaczący wzrost aktywnych graczy”
Nowa promocja Fortuny cieszy się dużym zainteresowaniem. Spotkała się z pozytywnym odbiorem klientów. Na czym polega „30 za 30”? Należy zagrać kupon za minimum 30 złotych, z kursem minimalnym 2.50. To wystarczy. Fortuna przyzna każdemu 30 zł bonusu, niezależnie od tego, czy zakład okaże się wygrany. Promocja trwa do odwołania.
– Promocja „30 za 30” spotkała się z niezwykle pozytywnym odbiorem, co widzimy nie tylko po wynikach biznesowych, ale także po liczbie komentarzy na jej temat w social mediach. Dzięki szerokiej dostępności, atrakcyjnej wartości bonusu i przede wszystkim bardzo prostej, zrozumiałej dla każdego mechanice, obserwujemy znaczący wzrost liczby aktywnych graczy w porównaniu z poprzednim miesiącem. Udało nam się również zreaktywować dużą grupę graczy, którzy po raz ostatni korzystali z naszych serwisów podczas turnieju Euro 2024 – przyznał Maciej Głaczyński, Head of Marketing w Fortuna online zakłady bukmacherskie sp. z o.o.
Dowiedzieliśmy się też, że Fortuna nie powiedziała ostatniego słowa, jeżeli chodzi o kolejne aktywności. W ofercie cały czas dostępnych jest kilka ciekawych opcji dla graczy.
– „30 za 30” to w tej chwili zdecydowanie nasza flagowa akcja, ale będziemy uzupełniać kalendarz promocji, zwłaszcza w dni z największymi wydarzeniami sportowymi, a także tymi związanymi ze sponsorowanymi przez nas drużynami lub eventami. Niezmiennie dostępny jest również bonus kursowy 14% na kuponach Betbuilderowych i Live z minimum trzema zdarzeniami, a kilka razy w tygodniu każdy ma możliwość postawienia Mistrzowskiego Boosta, w ramach którego proponujemy kurs podwyższony nawet o 50% na topowy mecz danego dnia – dodał nasz rozmówca.
Gramy razem już od 10 lat i nie zamierzamy przestać! 🤝🏻 @eFortunapl sponsorem Legii Warszawa przez następne trzy sezony. To najdłuższa współpraca bukmachera z klubem sportowym w Polsce!
➡ https://t.co/eFs5o4DrTb pic.twitter.com/16VCE034X9
— Legia Warszawa (@LegiaWarszawa) July 15, 2024
W lipcu Fortuna przedłużyła umowę z Legią Warszawa o kolejne trzy sezony. To jedno z najdłuższych partnerstw, jeżeli chodzi o klub piłkarski i bukmachera.
– Od momentu przedłużenia kontraktu z Legią w lipcu udało nam się przeprowadzić już kilka ciekawych aktywności dla kibiców drużyny z Warszawy. Przed startem sezonu w naszych konkursach do wygrania były całoroczne karnety na specjalnie obrandowane miejsca na trybunie wschodniej stadionu przy Łazienkowskiej. W pierwszym miesiącu sezonu fani brali także udział w rywalizacji na najwyższe kursy zwycięskich kuponów na mecze Legii. Bonusami nagrodziliśmy wówczas aż 1916 osób. Warto wspomnieć również o specjalnej akcji rabatowej związanej z naszą 10-letnią już obecnością na koszulkach meczowych Legii. Przez tydzień, na przełomie sierpnia i września, każdy, kto przyszedł do klubowego sklepu w dowolnej koszulce Legii z logo Fortuny, otrzymywał 30% rabatu na nową „meczówkę”. Skala zainteresowania tą akcją przerosła zarówno nasze, jak i klubowe oczekiwania – już pierwszego dnia kilkaset osób odwiedziło fanstore w trykotach upoważniających do odbioru zniżki. W planach mamy kolejne akcje, których można spodziewać się już przy najbliższych meczach warszawian w Lidze Konferencji. Legia to nasz kluczowy partner sponsoringowy, dlatego zarówno przy okazji świętowania 10-lecia współpracy, jak i później, będziemy starali się regularnie zaskakiwać kibiców – podsumował Głaczyński.