Bukmacherka 6 grudnia 2019

STS przedstawia nowe partnerstwo z Enteractive

STS, największy polski operator bukmacherski, który działa również na kilku rynkach europejskich, rozpoczął współpracę z Enteractive (Re) Activation Cloud®, wiodącą platformą konwersji iGaming. Usługa plug-and-play oferowana przez Enteractive będzie miała na celu poprawę wskaźników retencji gracza w STS.

STS Gaming Group jest wiodącą marką w branży iGaming w Europie, z szerokim portfolio produktów, w tym bukmacherów, wirtualnych sportów, kasyna, kasyna na żywo i zakładów sportowych eSports. Marka niedawno uzgodniła szczegóły współpracy z legendarnym bramkarzem Peterem Schmeichelem oraz skoczkiem narciarskim Martinem Schmittem, aby poprowadzić nową kampanię „Obstawiaj z liderami”.

STS dominuje na polskim rynku bukmacherskim z udziałem 47% i jest głównym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, a także wielu innych dużych drużyn w kraju. W ciągu ostatnich sześciu lat STS dziesięciokrotnie zwiększył swoje przychody i obecnie dąży do dalszej ekspansji geograficznej oraz do rozszerzenia oferty. Firma zatrudnia obecnie 1500 pracowników w Katowicach, Warszawie, Pradze i na Malcie i oczekuje się dalszego wzrostu zatrudnienia w krótkim okresie.

Mateusz Juroszek, CEO STS, komentuje: „Znaleźliśmy partnera w Enteractive, który podziela nasze wartości w zakresie innowacji i ciągłego doskonalenia. Naszą strategią jest przodować w rozwoju pod względem technologii, chcemy być firmą, która nieustannie dąży do robienia rzeczy lepiej. Współpracując z Enteractive i łącząc się z jego chmurą, dodaliśmy kolejne ważne narzędzie do naszego działu CRM, abyśmy mogli komunikować się z naszymi klientami i angażować ich na dużą skalę”.

(Re) Activation Cloud® jest jedynym skalowalnym, zastrzeżonym oprogramowaniem dostępnym na rynku, zaprojektowanym specjalnie do obsługi osobistych połączeń, które wzmacniają lojalność klientów. Podczas gdy cała branża koncentruje się na grywalizacji i zautomatyzowanych narzędziach, Enteractive decyduje się na retencję opartą na technologii i prawdziwej interakcji międzyludzkiej. Usługi Enteractive prowadzą do wzrostu zysków oraz długoterminowej lojalności wobec marki.

Platforma podłącza się bezpośrednio do istniejących systemów CRM klientów poprzez płynną integrację API, która zapewnia przejrzystość w czasie rzeczywistym. Klienci Enteractive mają pełną widoczność i kontrolę nad całym procesem. Ponadto wszystkie stosowane metody (ponownej) aktywacji klientów są zgodne z RODO i G4, a wszystkie przetwarzane dane są wysoce zabezpieczone.

Mikael Hansson, założyciel i dyrektor generalny Enteractive, powiedział: „Bardzo cieszymy się ze współpracy z STS, potęgą na ważnym polskim rynku, ale także ambitną firmą o dużym potencjale w pozostałej części świata. Po podłączeniu STS do naszej (Re) Activation Cloud widzieliśmy już dobre oznaki pod względem współczynników konwersji i reakcji graczy, co dodatkowo utwierdza nas w przekonaniu, że silne marki korzystają jeszcze bardziej z naszego jakościowego i skalowalnego produktu. Teraz z niecierpliwością czekamy na dalszy rozwój i położenie fundamentów pod silne i dochodowe partnerstwo w nadchodzących miesiącach.