STS z własną licencją w Wielkiej Brytanii
STS – największy bukmacher w Polsce, który działa również na kilkunastu rynkach europejskich – rozpoczął właśnie świadczyć usługi na podstawie samodzielnej licencji na terenie Wielkiej Brytanii. To kolejny etap długofalowej strategii ekspansji zagranicznej. Po rozpoczęciu w lutym br. działalności w kilkunastu krajach europejskich STS stale zwiększał swoje zaangażowanie w rozwój poza rodzimym rynkiem. Efektem tych prac […]

STS – największy bukmacher w Polsce, który działa również na kilkunastu rynkach europejskich – rozpoczął właśnie świadczyć usługi na podstawie samodzielnej licencji na terenie Wielkiej Brytanii. To kolejny etap długofalowej strategii ekspansji zagranicznej.
Po rozpoczęciu w lutym br. działalności w kilkunastu krajach europejskich STS stale zwiększał swoje zaangażowanie w rozwój poza rodzimym rynkiem. Efektem tych prac jest m.in. uzyskanie własnej licencji na terenie Wielkiej Brytanii.
Jesteśmy nie tylko największą polską firmą bukmacherską, ale pierwszą krajową spółką z tej branży, która działa poza rodzimym rynkiem. Uzyskanie licencji w Wielkiej Brytanii jest efektem konsekwentnie realizowanej strategii ekspansji międzynarodowej. Nieustannie przyglądamy się innym perspektywicznym rynkom zagranicznym – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
STS jest pierwszym polskim bukmacherem, który rozpoczął działalność zagraniczną. W planach jest dalsza ekspansja międzynarodowa. STS prowadzi obecnie zaawansowane działania, których celem jest uzyskanie własnych licencji na kolejnych rynkach. Spółka – za sprawą licznych inwestycji w rozwój oferty zakładów, nowoczesnych technologii oraz nowych funkcjonalności dla użytkowników STS – w ostatnich 6 latach zwiększyła przychody ponad dziesięciokrotnie – z 220 mln zł do 2,41 mld zł. Obecnie spółka posiada ponad 47% udziałów w polskim rynku bukmacherskim, a 80% obrotów generują kanały online – aplikacja dedykowana systemom Android oraz iOS, strona internetowa oraz jej mobilna wersja.

Bartosz Burzyński
Więcej Bukmacherka
„Od Serca. Bardziej” – STS i Widzew Łódź rozpoczynają kampanię na rzecz osób z zespołem Downa
21 marca obchodzony jest Światowy Dzień Zespołu Downa, zwany także Dniem Kolorowej Skarpetki. Z tej okazji Widzew Łódź razem ze swoim oficjalnym sponsorem STS rusza z kampanią pod hasłem „Od Serca. Bardziej” na rzecz osób z Zespołem Downa. Partnerem akcji została Ekstraklasa.



