STS zrobił fake’ową kampanię OOH w Warszawie. Tak promuje się na EURO
FOOH to ewolucja tradycyjnych form reklamy zewnętrznej (OOH), w której wykorzystuje się technologię CGI (computer-generated imagery). Wszystko po to, by tworzyć bardziej angażujące i realistyczne doświadczenia dla odbiorców. Jest to szczególnie ważne w erze cyfrowej, gdzie walka o uwagę odbiorców jest zacięta. Wprowadzenie FOOH otworzyło całą masę nowych możliwości komunikacyjnych dla marek i właśnie z tej możliwości, jako pierwszy w branży, skorzystał jej lider – STS. – Postawiliśmy na nową, nieszablonową i zupełnie niewykorzystaną w branży formę działań reklamowych, by jeszcze bardziej zwrócić uwagę na przygotowaną przez nas ofertę na EURO 2024 – mówi Paweł Rabantek, Chief Marketing Officer STS.
STS rozpoczął akcję od teasera, który dodatkowo intrygował odbiorców przed publikacją właściwego video, zawierającego gigantyczną instalację w postaci piłkarzyków do gry, piłek i piłkarskich bramek w centrum Warszawy. Całość, jak się okazało dwa dni później, zostało stworzone przez studio CGI – Tektura. – Tym zwrotem akcji i niespodziewanym obrotem wydarzeń pokazaliśmy, że taki sam jest nasz Game Changer, który był głównym bohaterem kampanii. To produkt, który – zgodnie ze swoim sloganem – zmienia zasady. A STS, jako technologiczna marka wyznaczająca trendy na rynku, kolejny już raz pokazaliśmy, że chętnie w komunikacji marketingowej wykorzystujemy świeże i nieszablonowe rozwiązania – tłumaczy Paweł Rabantek.
Komunikacja związana z akcją wygenerowała wielotysięczne zasięgi. – Po wynikach widzimy, że skutecznie zainteresowaliśmy graczy tą kampanią i stworzyliśmy angażujący i intrygujący dla nich content – podsumowuje Rabantek. Kampania została zrealizowana razem z agencją Tektura.
Uliczni zawodnicy zazwyczaj są najlepszymi dryblerami! 🪄
Nasz Game Changer czaruje tak, że wystarczą 2 gole przewagi, żeby kupon stał się zielony! ✅
👉 https://t.co/x1Zzq1xSIE pic.twitter.com/6N3SYiCUdc
— STS (@stspolska) June 26, 2024
Game Changer to nowy, prosty i intuicyjny produkt dostępny w ofercie online STS. Jeśli drużyna, na którą postawił gracz, osiągnie przewagę dwóch goli w trakcie meczu, zakład zostaje automatycznie uznany za wygrany niezależnie od ostatecznego wyniku. Aby skorzystać z promocji, należy postawić zakład przedmeczowy na wybrane zdarzenie oznaczone specjalnym symbolem. Do wyboru gracze mają ponad 80 lig i rozgrywek piłkarskich (najwięcej na rynku). Game Changer, jako jedyny tego typu produkt w Polsce obejmuje również zakłady z podpórką (1X oraz X2), a także zakłady zagrane w ramach BetBuildera. Ponadto, produkt oferowany jest nie tylko w czasie EURO 2024.
Nie tak dawno STS wprowadził do oferty „Bonuserię”, czyli rozwiązanie, dzięki któremu klienci mogą co tydzień zdobyć gwarantowane 50 zł bonusu bez względu na osiągany wynik, a także dwie bezpłatne gry. „Wizjoner”, to z kolei gra w której za wytypowanie dokładnych wyników wybranych meczów można wygrać nawet 150 000 zł.