Superbet przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim
Już w najbliższą sobotę rozpoczyna się kolejna edycja Pucharu Świata w skokach narciarskich. W mroźnym norweskim Lillehamer Kamil Stoch, Dawid Kubacki, Piotr Żyła i spółka rozpoczną rywalizację o Kryształową Kulę. Polscy kibice z niecierpliwością czekają na start naszych mistrzów i dwa konkursy w naszym kraju. A o to, by oprawa tych wydarzeń była jeszcze lepsza niż zwykle, znów zadba Superbet, który przedłużył umowę o współpracy z Polskim Związkiem Narciarskim o kolejne dwa lata.
– Przedłużenie umowy z PZN to był dla nas naturalny krok. Skoki narciarskie to bezapelacyjnie najbardziej popularny zimowy sport w Polsce i chcemy budować jego atrakcyjną teraźniejszość i przyszłość wspólnie z PZN. Podobnie jak nasz partner mierzymy wysoko i uważamy, że razem możemy lecieć wyżej i dalej. Potrzeba tylko trochę wiatru pod narty – mówi Łukasz Seweryniak CEO Superbet Polska.
Współpraca bukmachera nie ograniczy się tylko do standardowych aktywności sponsorskich, jak ekspozycja marki na skoczniach podczas polskich konkursów PŚ i innych imprez organizowanych przez PZN czy widoczności na banerach wokół skoczni. Zaangażowanie Superbet będzie też miało spory wpływ na kibiców i ich odbiór widowiska. W poprzednich latach marka Superbet w kreatywny sposób aktywowała współpracę z PZN, między innymi angażując kibiców do wspólnej gry w legendarną grę Deluxe Ski Jumping w strefie kibica pod skoczniami.
Razem na Igrzyska
– Nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie starali się wyjść naprzeciw oczekiwaniom kibiców. Zarówno w biznesie, jak i sponsoringu działamy tak, by nasi odbiorcy byli zadowoleni, bo to oni tworzą naszą społeczność. Dlatego w tym sezonie w trakcie konkursów w Wiśle i Zakopanem, przygotujemy specjalny, ogromny telebim, na którym będą prezentowane wyniki konkursu. To znacznie poprawi komfort oglądania zawodów i śledzenia na bieżąco zmian w klasyfikacji. Oprócz tego przygotujemy mnóstwo atrakcji dookoła skoczni, by po prostu miło spędzić czas przed i po konkursach. Zawiesiliśmy wysoko poprzeczkę podczas dotychczasowej współpracy, ale zadbamy o to, żeby kibice jeszcze mocniej na niej skorzystali – dodaje Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska.
– Podejście do kibica, otwartość na nowe pomysły i chęć budowania przyszłości polskich skoków i sportów zimowych, to wszystko zadecydowało o tym, że z czystą przyjemnością przedłużyliśmy współpracę z Superbet. Wierzę, że razem stworzymy niesamowitą atmosferę w trakcie konkursów w Polsce. Wiem, jakie są plany Superbet na aktywacje kibiców i szczerze już nie mogę się doczekać zawodów w Wiśle i Zakopanem. Słyniemy ze świetnej atmosfery, ale tym razem poprzeczka będzie zawieszona jeszcze wyżej – mówi Adam Małysz, prezes PZN i po chwili dodaje: – Jestem też przekonany, że na naszej współpracy skorzystają nie tylko kibice, ale też skoczkowie i zawodnicy innych dyscyplin, które mam nadzieję, że też zaliczą, nomen omen, skok w rozwoju. Razem z Superbet patrzymy w przyszłość i widzimy ją w jasnych barwach.
Słowa o przyszłości nie są przypadkowe, bo obecna umowa między jednym z największych polskich bukmacherów, a PZN będzie obowiązywać też w trakcie Igrzysk Olimpijskich we Włoszech. – Lubimy wyzwania, a takim na pewno będzie współpraca podczas tak dużej imprezy jak Zimowe Igrzyska Olimpijskie. Jestem przekonany, że razem wymyślimy coś super i pomożemy PZN przygotować się do igrzysk najlepiej jak to tylko możliwe – twierdzi Seweryniak.
Będzie się działo
Do startu w najważniejszej imprezie czterolecia wciąż daleko, ale to nie znaczy, że Superbet nie szykuje dla fanów skoków niespodzianek. Bukmacher przygotował szczególną oprawę rozpoczynającego się sezonu również dla swoich klientów. W konkursach indywidualnych o Puchar Świata wciąż będzie obowiązywała Superprzewaga, sztandarowa promocja Superbet, w ramach której przy określonej przewadze danej drużyny czy zawodnika, kupony w wybranych dyscyplinach są rozliczane jako wygrane, niezależnie od końcowego rezultatu. I tak klienci, którzy obstawią np. wygraną Kamila Stocha w Lillehamer, będą mogli cieszyć się z wygranej już po pierwszej serii, jeżeli nasz mistrz będzie prowadził z przynajmniej trzypunktową przewagą. Nawet, gdyby w drugiej serii obniżył loty. A jeśli ktoś nie będzie miał swojego pomysłu na zakład… będzie mógł skorzystać z porady Jakuba Kota, eksperta Superbet. Marka będzie też kontynuować współpracę z redakcją portalu skijumping.pl, najbardziej zasięgowego i opiniotwórczego medium dla pasjonatów skoków narciarskich.
– To jednak nie wszystko – podkreśla Seweryniak i dodaje: – W każdy weekend z Pucharem Świata na stronie PZN przygotujemy konkursy i quizy z atrakcyjnymi nagrodami dla uczestników. Wszystko po to, by jeszcze mocniej zaangażować fanów skoków i podgrzać emocje przed zawodami.
Lista aktywacji i atrakcji przygotowanych dla kibiców jest imponująca, a to i tak nie wszystko. – Wierzymy, że jeszcze wiele razy uda nam się zaskoczyć kibiców przy okazji tej współpracy. Trzymamy też kciuki, żeby pozytywnie zaskoczyli nas nasi skoczkowie, po niespecjalnie udanym poprzednim sezonie jesteśmy pełni wiary w lepszą przyszłość – kończy CEO Superbet.