18.04.2008 00:00

SUREXPO rozwija się – druga hala została otwarta!

Tegoroczna edycja Surexpo będzie już 7-mym spotkaniem krajowych i zagranicznych firm, które funkcjonują na polskim rynku rozrywki.

Udostępnij

Tegoroczna edycja Surexpo będzie już 7-mym spotkaniem krajowych i zagranicznych firm, które funkcjonują na polskim rynku rozrywki. Także i tym razem Salon Urządzeń Rozrywkowych odbędzie się w warszawskiej hali Expo XXI w dniach 16-18 października.
Poprzednia (szósta) edycja zgromadziła 130 wystawców oraz blisko 7 tyś odwiedzających z całego świata.
VII targi Surexpo mają szansę być największymi w dotychczasowej historii tego wydarzenia. Ogromne zainteresowanie ze strony wystawców skłoniło organizatorów do otwarcia drugiej hali. Wiele z rezerwacji dokonano już w trakcie Surexpo 2007, dlatego też w miesiąc po zakończeniu ubiegłorocznych targów zaczęło brakować wolnych miejsc na pierwszej hali wystawowej. Jest to rezultat sukcesu, jaki odniosła VI edycja Surexpo. Niemały wpływ miała także promocja polskich targów na innych tego typu imprezach w Europie. Kilka relacji z wyjazdów promocyjnych zamieszczono poniżej.
Hania i Martyna promowały targi Surexpo podczas tegorocznej edycji IMA w Dusseldorfie. Nasze materiały reklamowe były dostępne na stoisku współpracującego z nami magazynu Interplay. Dziewczyny odwiedziły każdego z wystawców niemieckich targów. Zainteresowanych można było podzielić na dwie grupy. Pierwsza z nich to wystawcy zainteresowani odwiedzeniem naszej imprezy. Druga – to firmy, które zadeklarowały chęć wystawienia się i zaprezentowania swoich produktów na Surexpo. Atmosfera panująca na IMA 2008 sprzyjała rozmowom biznesowym, a nasi zachodni sąsiedzi wykazali wielkie zainteresowanie polską branżą rozrywkową.
Agencja Wigor była obecna również na targach ATEI /ICE w Londynie. Przedstawiciele Agencji rozpoczęli targi od odwiedzenia zeszłorocznych wystawców Surexpo. Zaprosili do udziału w polskiej imprezie także te krajowe firmy, które debiutowały na ATEI. Rozmowy z wystawcami w Londynie utwierdziły organizatorów w przekonaniu, że światowa promocja Surexpo przyniosła długoterminowy pożądany efekt. Ku zadowoleniu przedstawicieli Agencji większość zagranicznych firm, z którymi rozmawiali, słyszało już o polskich targach. A ci, którzy odwiedzili Surexpo w 2007, są pewni, że uczynią to ponownie. ATEI 2008 było doskonałą okazją do ponownego spotkania firm poznanych na IMA 2008 i dokończenia rozpoczętych tam rozmów. Wystawcy, którym przedstawiliśmy plan usytuowania stoisk tegorocznej edycji Surexpo, byli mile zaskoczeni faktem otwarcia drugiej hali. Obecność Agencji Wigor na ATEI zauważyły najbardziej znaczące polskie portale rozrywkowe, m.in. Interplay.pl, którego poniżej cytujemy:
INTERPLAY.PL: „Gamesystem jako jedyny wystawiający się na ICE postawił na nagrodzoną już prezentację z Surexpo. (…) Surexpo zresztą miało w Londynie dobre publicity. Nagrodą z polskiej wystawy chwaliły się w centralnym miejscu swoich stoisk np. Jakar i Vegas.(…) Po kłopotach czeskich, węgierskich i słowackich wystaw, Surexpo notuje konsekwentny i stabilny rozwój.”

Targi EAS 2008 także nie umknęły uwadze Agencji Wigor. Ania i Agnieszka prowadziły promocję targów Surexpo wśród wystawców w Nicei. Dziewczyny rozmawiały głównie z wystawcami reprezentującymi firmy produkujące przede wszystkim dmuchańce, bujaki i duże urządzenia szeroko pojętej branży amusement. Polskie firmy takie jak Admar, Dawpol, Jakar czy Kidmann prezentujące się na EAS, stanowią doskonały przykład na to, ze polskie akcenty obecne są w europejskiej branży rozrywkowej. Agencja Wigor zaprosiła wszystkie firmy (zajmujące się produkcją oraz dystrybucją sprzętu rozrywkowego oraz parkami rozrywki) do udziału lub odwiedzenia Surexpo 2008. Dla tych, którzy zdecydują się zaprezentować duże urządzenia rozrywkowe oferowane są specjalne zniżki.
Kolejną okazją do promocji Surexpo były targi Enada Primavera 2008 (Rimini), na których pojawiły się Ania i Agnieszka. Okazało się, że włoskie firmy wykazują duże zainteresowanie polskim rynkiem, a szczególnie poszukiwaniem dystrybutorów.
Tak jak każdego roku Agencja Wigor odwiedziła także targi Svet Zabavy w Pradze. Targi stają się imprezą coraz bardziej regionalną, co stwarza doskonałą okazję do promowania Surexpo wśród czeskich producentów i dystrybutorów urządzeń rozrywkowych.
Polskie targi to firmy zajmujące się AWP, automatami sprzedającymi, dartem, bujakami, hazardem wysokim, różnego rodzaju symulatorami, częściami i akcesoriami do sprzętu rozrywkowego. To tylko przykłady dla szerokiego wachlarza produktów, które prezentują wystawcy. Surexpo umożliwia także firmom zagranicznym znalezienie partnerów biznesowych na polskim rynku.
Salon Urządzeń Rozrywkowych zawdzięcza swój sukces współpracy z krajowymi i międzynarodowymi mediami: Interplay, Amusement Time, Azart, Casino Magazine, Euroslot, Entertainment Industry, Games Pioneer Magazine, Game Time International, G3 Magazine, Hot Games, Igrok, InterGame, Jamma.it, Jackpot, Joc Privat, Kirmes & Park Revue, L`Automatico, Operador del Recreativo, Trh Zabavy, YourGuide, Web del Juego. Dzięki temu, z roku na rok, coraz więcej wystawców pojawia się na naszych targach. Nie przegap szansy, którą może dać ci Surexpo!!! Umocnij swoją pozycję na rynku we wschodniej części Europy.

Udostępnij
jamma

jamma