Tabcorp stworzył niemal nowy zespół
Australijska firma dokonała wielu "transferów" do swojego zespołu menadżerskiego.

Australijska firma zatwierdziła szereg nowych nominacji, w zespole ds. marketingu, po fuzji ze swoim głównym rywalem na rynku, Tatts Group.
Na czele grupy stanął Luke Waldren, który do tej pory pracował w Sportsbet.com.au (grupa Paddy Power Betfair). Waldren otrzymał zadanie opracowania nowej identyfikacji cyfrowej oraz stworzenia strategii marketingowej dla odświeżonej oferty Tabcorp.
Oprócz wspomnianego Waldrena, do drużyny Tabcorp dołączył Darren Pearce, który obejmie funkcję dyrektora działu komunikacji medialnej i międzynarodowej. Zadaniem Pearce'a będzie nadzór nad rozwojem marki Sky Racing World, która wraca do oferty Tabcorp oraz rozszerzenie oferty wyścigów i zakładów na arenie międzynarodowej.
Ostatnim „transferem” w firmie jest przekierowanie byłego już dyrektora handlowego, Andy'iego Wright'a, który obejmie funkcje kierownicze w firmie Wagering. Wright skupi się na temacie zakładów bukmacherskich.

JD
Więcej Bukmacherka
Łukasz Seweryniak: w Superbet nie działamy na „hurra”. Strategia jest odpowiednio obrana [WYWIAD]
Decyzje o tym, z którymi klubami współpracujemy są ściśle przemyślane. Nie działamy na "hurra", choć zgodzę się, że wygląda to tak, że działamy z rozmachem, ale strategia jest odpowiednio obrana. Dysponujemy dużymi budżetami, ale wydajemy pieniądze w sposób przemyślany. Wiemy, jak należy to robić, gdyż mamy jasno określony cel i…![Łukasz Seweryniak: w Superbet nie działamy na „hurra”. Strategia jest odpowiednio obrana [WYWIAD]](https://interplay.pl/content/uploads/2024/05/Łukasz-Seweryniak-1024x683.jpg)



