15.02.2024 14:59

„Targi o takiej skali, jak ICE pomagają także w ocenie aktualnych trendów”

Na targach branżowych ICE w Londynie nie mogło zabraknąć licznej delegacji Totalizatora Sportowego. – Zapoznaliśmy się z nowymi technologiami, które mogą pomóc naszej firmie jeszcze lepiej sprostać oczekiwaniom graczy – powiedział nam Mateusz Stasiak, zastępca dyrektora Departamentu Strategii, Innowacji i Współpracy Międzynarodowej w Totalizatorze Sportowym.

Udostępnij
Przedstawiciele Totalizatora Sportowego na ICE w Londynie

Londyn przez trzy dni gościł kilkadziesiąt tysięcy osób z branży gamingowej, rozrywkowej i hazardowej. Podczas ICE dyskutowano o najnowszych trendach i zastanawiano się nad kluczowymi rozwiązaniami. Przedstawiciele firm z całego świata eksponowali swoje produkty i zachęcali do wspólnych działań.

„Czas zaczerpnąć inspiracji od liderów branży i obserwować najnowsze trendy” – napisał na LinkedInie Michał Dubrawski, Portal Team Lider w Totalizatorze Sportowym.

– Satysfakcja klientów jest jednym z najważniejszych celów strategicznych naszej spółki – skomentował Mateusz Stasiak, zastępca dyrektora Departamentu Strategii, Innowacji i Współpracy Międzynarodowej w Totalizatorze Sportowym. – ICE jak co roku sprowadził do Londynu najważniejszych przedstawicieli branży gier na pieniądze, wśród których można było spotkać czołowych dostawców technologii, oferujących najnowocześniejsze rozwiązania rynkowe. Dla nas to była doskonała okazja do spotkań biznesowych i omówienia najważniejszych tematów operacyjnych ze współpracującymi z nami bądź potencjalnymi partnerami, dlatego nie mogło w Londynie zabraknąć przedstawicieli lidera polskiego rynku. Ponadto, zapoznaliśmy się z nowymi technologiami, które mogą pomóc naszej firmie jeszcze lepiej sprostać oczekiwaniom graczy, którym oferujemy bezpieczną rozrywkę gier na pieniądze na najwyższym poziomie. Targi o takiej skali jak ICE pomagają także w ocenie aktualnych trendów panujących na rynku gamingowym. Poza czołowymi dostawcami, którzy siłą rzeczy najmocniej rzucają się w oczy podczas wydarzenia, coraz bardziej widoczne są mniejsze podmioty, oferujące równie ciekawe rozwiązania – w szczególności z obszarów nowych produktów, płatności, KYC czy digital identity – dodał Stasiak.

Udostępnij
Jakub Kłyszejko

Jakub Kłyszejko