31.12.2024 11:07

TOP10 akcji promocyjnych bukmacherów w 2024 roku

Na polskim rynku bukmacherskim działo się bardzo dużo. Szczególnie aktywna była "wielka trójka", czyli STS, Betclic i Superbet. Redakcja "Interplay.pl" wybrała najciekawsze akcje promocyjne naszych bukmacherów w kończącym się roku.

Udostępnij
Akcja "Dorzuć Misie" cieszyła się dużym zainteresowaniem

Naszym numerem jeden została głośna akcja STS. Kibice na wielu stadionach i halach w Polsce wrzucali maskotki i tym samym pomagali potrzebującym dzieciom. W akcję zaangażowane były m.in. Pogoń Szczecin, Ruch Chorzów, Widzew Łódź czy reprezentacja Polski.

Zestawienie TOP10 akcji promocyjnych bukmacherów w 2024 roku według redakcji „Interplay.pl”

  1. Dorzuć Misie STS 

Na wielu stadionach i halach w Polsce odbyła się coroczna już akcja STS. Cieszyła się ogromnym zainteresowaniem kibiców. Misie rzucane były również na PGE Narodowym podczas jednego z meczów kadry. Jedna maskotka = jedna złotówka. Wielkie brawa!

  1. Superbet i Wąsopad 

Ponad trzysta efektownych wąsów, trzynaście filmów promujących profilaktykę „męskich” nowotworów i – co najważniejsze – ogromne zainteresowanie akcją wśród kibiców sportowych. Superbet akcją #SUPERWĄS, wpisał się w światowy trend, by nagłośnić profilaktykę raka jąder.

  1. Alexandre Bagiński, kibic z Brazylii na meczach Lecha, akcja Superbet i Lecha 

W podróż Brazylijczyka do Polski w dużej mierze zaangażował się Superbet, sponsor strategiczny Lecha Poznań, który w dużej mierze sfinansował jego pobyt w Polsce. Bagiński, który ma polskie korzenie, oglądał przy Bułgarskiej efektowne zwycięstwo Kolejorza nad Legią Warszawa.

  1. Betclic i rozkładane jaccuzzi na meczach pierwszej ligi 

To nietypowa propozycja dla kibiców, inspiracja dotarła do Polski z Ligue 1. Betclic 1. Liga. pozwalała fanom oglądać mecze w nietypowej scenerii. Przed dwoma laty zdjęcia z meczu Troyes – Rennes były viralem, a kibicom zażywającym kąpieli przy narożniku boiska ta idea przypadła do gustu.

  1. Emocje/Bardziej – kampania STS 

Kampania mająca na celu na podkreślanie determinacji bukmachera w zapewnianie klientom najlepszych odczuć. Akcja była promowana w największych portalach społecznościowych, platformach VOD, czy w telewizji.

  1. Bez Was nie ma nas – kampania Betclic 

W spotach wystąpili kibice. Kampania służyła docenieniu prawdziwych fanów i miała dowieść, że kibicować może każdy. Nie mają znaczenia takie kwestie płeć, wiek, poglądy czy styl życia. Inicjatywa również uwypukliła zapał i emocje, jakie przeżywają kibice.

  1. Polska GUUUROM i akcja marketingowa BETFAN 

Kampania promuje ofertę, w której na BETFAN pojawiały się nowe promocje związane z meczami mistrzostw Europy. Oprócz tego nowi użytkownicy otrzymali 600 zł zwrotu cashback oraz 50 zł w ramach darmowego zakładu (freebet). W kampanii wystąpił Mariusz Pudzianowski.

  1. Zbigniew Boniek ambasadorem Fuksiarza 

Zbigniew Boniek dołączył do „piłkarskiej” ekipy Fuksiarza. Wiceprezydent UEFA został ekspertem piłkarskim bukmachera.

  1. Wielka piłka zbliża się do ziemi – kampania Superbet 

Perspektywa świata chwilę przed nadejściem Wielkiej Piłki. Kampania była realizowana przed EURO 2024.

  1. Murale Grzegorza Laty i Franciszka Smudy przygotowane wspólnie z STS 

Mural z wizerunkiem legendarnego trenera Widzewa zdobi już wnętrza Serca Łodzi, przy wejściu na sektor C4. To wspólna inicjatywa klubu oraz STS. Z okazji 50. rocznicy zdobycia przez polskich reprezentantów brązowego medalu na Mistrzostwach Świata w Niemczech w Mielcu odsłonięto mural Grzegorza Lato.

Udostępnij
redakcja

redakcja