TOP10 akcji promocyjnych bukmacherów w 2024 roku
Na polskim rynku bukmacherskim działo się bardzo dużo. Szczególnie aktywna była "wielka trójka", czyli STS, Betclic i Superbet. Redakcja "Interplay.pl" wybrała najciekawsze akcje promocyjne naszych bukmacherów w kończącym się roku.
Naszym numerem jeden została głośna akcja STS. Kibice na wielu stadionach i halach w Polsce wrzucali maskotki i tym samym pomagali potrzebującym dzieciom. W akcję zaangażowane były m.in. Pogoń Szczecin, Ruch Chorzów, Widzew Łódź czy reprezentacja Polski.
Zestawienie TOP10 akcji promocyjnych bukmacherów w 2024 roku według redakcji „Interplay.pl”
- Dorzuć Misie STS
Na wielu stadionach i halach w Polsce odbyła się coroczna już akcja STS. Cieszyła się ogromnym zainteresowaniem kibiców. Misie rzucane były również na PGE Narodowym podczas jednego z meczów kadry. Jedna maskotka = jedna złotówka. Wielkie brawa!
- Superbet i Wąsopad
Ponad trzysta efektownych wąsów, trzynaście filmów promujących profilaktykę „męskich” nowotworów i – co najważniejsze – ogromne zainteresowanie akcją wśród kibiców sportowych. Superbet akcją #SUPERWĄS, wpisał się w światowy trend, by nagłośnić profilaktykę raka jąder.
- Alexandre Bagiński, kibic z Brazylii na meczach Lecha, akcja Superbet i Lecha
W podróż Brazylijczyka do Polski w dużej mierze zaangażował się Superbet, sponsor strategiczny Lecha Poznań, który w dużej mierze sfinansował jego pobyt w Polsce. Bagiński, który ma polskie korzenie, oglądał przy Bułgarskiej efektowne zwycięstwo Kolejorza nad Legią Warszawa.
- Betclic i rozkładane jaccuzzi na meczach pierwszej ligi
To nietypowa propozycja dla kibiców, inspiracja dotarła do Polski z Ligue 1. Betclic 1. Liga. pozwalała fanom oglądać mecze w nietypowej scenerii. Przed dwoma laty zdjęcia z meczu Troyes – Rennes były viralem, a kibicom zażywającym kąpieli przy narożniku boiska ta idea przypadła do gustu.
- Emocje/Bardziej – kampania STS
Kampania mająca na celu na podkreślanie determinacji bukmachera w zapewnianie klientom najlepszych odczuć. Akcja była promowana w największych portalach społecznościowych, platformach VOD, czy w telewizji.
- Bez Was nie ma nas – kampania Betclic
W spotach wystąpili kibice. Kampania służyła docenieniu prawdziwych fanów i miała dowieść, że kibicować może każdy. Nie mają znaczenia takie kwestie płeć, wiek, poglądy czy styl życia. Inicjatywa również uwypukliła zapał i emocje, jakie przeżywają kibice.
- Polska GUUUROM i akcja marketingowa BETFAN
Kampania promuje ofertę, w której na BETFAN pojawiały się nowe promocje związane z meczami mistrzostw Europy. Oprócz tego nowi użytkownicy otrzymali 600 zł zwrotu cashback oraz 50 zł w ramach darmowego zakładu (freebet). W kampanii wystąpił Mariusz Pudzianowski.
- Zbigniew Boniek ambasadorem Fuksiarza
Zbigniew Boniek dołączył do „piłkarskiej” ekipy Fuksiarza. Wiceprezydent UEFA został ekspertem piłkarskim bukmachera.
- Wielka piłka zbliża się do ziemi – kampania Superbet
Perspektywa świata chwilę przed nadejściem Wielkiej Piłki. Kampania była realizowana przed EURO 2024.
- Murale Grzegorza Laty i Franciszka Smudy przygotowane wspólnie z STS
Mural z wizerunkiem legendarnego trenera Widzewa zdobi już wnętrza Serca Łodzi, przy wejściu na sektor C4. To wspólna inicjatywa klubu oraz STS. Z okazji 50. rocznicy zdobycia przez polskich reprezentantów brązowego medalu na Mistrzostwach Świata w Niemczech w Mielcu odsłonięto mural Grzegorza Lato.