Bukmacherka 7 lutego 2020

TOTALbet sponsorem strategicznym Warty Poznań

Zakłady Bukmacherskie TOTALbet zostały strategicznym sponsorem klubu piłkarskiego Warta Poznań. Dziś podpisana umowa potrwa co najmniej do końca sezonu 2020/2021. 

Umowa pomiędzy bukmacherem, a pierwszoligowcem obejmuje wiele świadczeń. Najważniejsze z nich – logo bukmachera znajdzie się w centralnym miejscu na koszulkach pierwszoligowca. Poza tym wkrótce fani Warty będą mogli skorzystać ze specjalnych promocji, a także z najszerszej oferty zakładów na mecze swoich ulubieńców.

– Bardzo się cieszę z tej umowy i pozyskania sponsora strategicznego dla Warty Poznań. Przez ostatnie półtora roku wprowadziliśmy wiele zmian w klubie, ale brakowało nam sponsora, którego logo moglibyśmy prezentować w centralnym miejscu koszulek meczowych. Udało nam się pozyskać firmę TOTALbet i jesteśmy z tego powodu bardzo szczęśliwi – powiedział Bartłomiej Farjaszewski, właściciel Warty Poznań S.A.

– Używając języka z branży naszego sponsora: wierzę w to, że został dostrzeżony dobry kurs Warty Poznań, cieszymy się, że TOTALbet postawił na nas i mamy nadzieję, że szybko okaże się, iż był to dobry typ – dodał Farjaszewski. 

Przypomnijmy, że Warta Poznań szukała sponsora od dłuższego czasu w dość oryginalny sposób. Otóż w ostatnich meczach rundy jesiennej tego sezonu “Zieloni” na swoich koszulkach mieli umieszczony kod QR – symbol akcji #WARTObudować. Każdy, kto użył kodu przy użyciu smartfona lub tabletu, został przekierowany na stronę wartobudowac.pl. Znajdowały się na niej informacje na temat korzyści ze współpracy z klubem. Umowa podpisana z TOTALbet, to właśnie efekt tej kampanii.

Partnerem w trakcie rozmów pomiędzy poznańskim klubem, a bukmacherem byli przedstawiciele innowacyjnej platformy, która łączy ze sobą świat sportu oraz biznesu, a także dostarcza najnowszych informacji z branży marketingu, sponsoringu sportowego oraz promocji poprzez sport – SponsoringSport.pl.

Cieszymy się, że biznes pozytywnie odpowiada na ofertę naszego klubu, czego zwieńczeniem jest zawarte właśnie porozumienie. Chcielibyśmy żeby był to sygnał dla rynku, że Warta Poznań to klub z bogatą historią, dużym potencjałem sportowym i ciekawymi projektami marketingowymi – powiedział Jarosław Żubka, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Warty Poznań S.A.

Z podpisania umowy sponsoringowej zadowoleni są również przedstawiciele bukmachera: – Z tytułem sponsora strategicznego wiąże się duża odpowiedzialność, zwłaszcza gdy dotyczy to klubu z takimi tradycjami, jak Warta Poznań. Cieszymy się, że dołączamy do Zielonej Rodziny. Mam nadzieję na wspólny rozwój i że wkrótce razem zagramy w Ekstraklasie – powiedział wiceprezes zarządu TOTALbet Zakłady Bukmacherskie Marcin Giera.

Adrian Furmańczyk, dyrektor marketingu TOTALbet podkreślił natomiast, że zdecydowała jakość – Stawiamy na jakość, podobnie jak Warta Poznań. Mam na myśli nie tylko jakość drużyny, ale także pracowników, z którymi nawiązaliśmy bardzo profesjonalny kontakt. Dzięki temu jestem pewny, że dobrze wykorzystamy wspólny czas, z korzyścią dla obu stron. 

Fot. Warta Poznań