22.08.2024 10:54

Tour de Pologne i Wyścig po bonusy: emocje tylko rosły

Marka Lotto jest partnerem strategicznym największego polskiego wyścigu kolarskiego. Gracze równolegle z uczestnikami Touru, mogli brać udział w promocji Wyścig po bonusy.

Tour de Pologne i Wyścig po bonusy: emocje tylko rosły

W kolarstwie emocje narastają stopniowo, razem z przejechanymi kilometrami, czy pokonanymi lotnymi premiami. Atmosfera się zagęszcza, bo faworyt może wziąć udział w kraksie, a innemu powiedzie się ucieczka z peletonu i wywróci do góry nogami klasyfikację generalną. Tak właśnie była przygotowana promocja Wyścig po bonusy.

Promocja była podzielona na etapy i toczyła się równolegle z rywalizacją kolarzy:

  • 12 i 13 sierpnia – zagraj za min. 30 zł w Keno lub Szybkie 600 na jednym kuponie i odbierz jednorazowo 5 zł bonusu;
  • 14 i 15 sierpnia – zagraj za min. 36 zł w Lotto, Lotto Plus lub Mini Lotto na jednym kuponie i zgarnij jeden bonus o wartości 6 zł;
  • 16 i 17 sierpnia – zagraj za min. 50 zł w Lotto, Lotto Plus lub Eurojackpot na jednym kuponie i zyskaj dodatkowe 8 zł na dalszą grę;
  • 18 sierpnia: zagraj 5 razy za stawkę 10 zł w dowolną Gierkę i otrzymaj jeden bonus w wysokości 8 zł.

– Podział promocji na etapy miał nawiązywać do etapów wyścigu, a bonusy wzrastały wraz z trwaniem TdP ze względu na utrzymanie atrakcyjności całego cyklu promocyjnego oraz utrzymania zaangażowania graczy w całej akcji – przekazał nam Bartosz Nowaczyk, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Online Totalizatora Sportowego.

Co ciekawe, w czasie Tour de Pologne promowane były nie tylko wybrane Gierki, ale wszystkie loterie pieniężne z tej kategorii.

– Nie zdecydowaliśmy się na promocję wybranych tytułów Gierek, a wszystkich loterii pieniężnych z tej kategorii. W związku z wielkim zainteresowaniem TdP wśród naszych graczy, chcieliśmy dać możliwość odbioru bonusu za grę w dowolnie wybranych tytułach Gierek wśród naszych klientów. Warto zaznaczyć, że promocja Gierek była jedną z czterech obowiązujących w ciągu tygodnia TdP – mówi Bartosz Nowaczyk.

W pozostałych etapach całej akcji promowane były również takie pary produktowe jak:

  • gry szybkie – Keno i Szybkie 600 w etapie otwierającym akcję promocyjną;
  • Lotto i Mini Lotto;
  • Lotto i Eurojackpot w strefie wysokich wygranych jako para gier kumulacyjnych w ofercie marki LOTTO.

Promocja była podobna do wyścigu kolarskiego jeszcze pod innym względem. Tak jak na każdym etapie jest nowa szansa na zwycięstwo, tak i tutaj gracze mogli skorzystać z promocji kilka razy.

Cykl akcji składał się z czterech promocji, każda na inny zestaw produktowy. W każdej z czterech promocji oferowaliśmy graczom jeden bonus. Biorąc udział w każdej promocji, gracz miał możliwość odbioru nawet do czterech bonusów w ciągu całego tygodnia TdP – wyjaśnia Bartosz Nowaczyk.

W tym czasie na lotto.pl równolegle obowiązywała promocja powitalna dla nowo zarejestrowanych graczy, w której za rejestrację oraz zagranie w jeden z dwóch flagowych produktów Lotto i Eurojackpot, gracz otrzymywał bonus na dalszą grę w świecie LOTTO.

Finał Touru zawsze wzbudza wielkie emocje i przyciąga tysiące kibiców, zwłaszcza że meta wyścigu była zlokalizowana na krakowskich Błoniach – popularnym miejscu spacerowym. Tam była dostępna mobilna kolektura LOTTO, w której można było zagrać we wszystkie gry LOTTO. Na graczy czekały tam również drobne upominki i mała strefa relaksu.

To nie były jedyne atrakcje, przygotowane przez Totalizator Sportowy z okazji 81. Tour de Pologne. Jeszcze przed startem wyścigu, w dniach 1-3 sierpnia 2024 roku gracze lotto.pl mogli wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania była koszulka z autografem legendy polskiego kolarstwa – Czesława Langa oraz wejściówki VIP na wybrany etap wyścigu Tour de Pologne.

Konkurs został zorganizowany w związku z partnerstwem marki LOTTO 81. Wyścigu Tour de Pologne. Aby wziąć udział w konkursie, oprócz udzielenia poprawnych odpowiedzi na pytania, uczestnicy byli zobowiązani do zagrania w czołowy produkt z portfolio gier liczbowych, jaką jest Lotto. Za pierwsze zagrania otrzymywali bonus na dalszą grę. Zakłady zawarte w czasie trwania akcji brały udział w losowaniach, w których za trafienie „6” można było wygrać 7 milionów złotych 1 sierpnia (czwartek) oraz 2 miliony złotych 3 sierpnia (sobota).

ŁUKASZ MAJCHRZYK

Udostępnij
Łukasz Majchrzyk

Łukasz Majchrzyk