Tylko u nas: Bukmacher Totolotek sprzedany?
Nieoficjalnie udało nam się dowiedzieć, że bukmacher Totolotek zmienia właściciela. Zostanie nim niemiecki rekin hazardowy - Paul Gauselmann. Jaka jest kwota zakupu i kim jest nowy nabywca?

Paul Gauselmann to niemiecki przedsiębiorca, którego majątek wyceniany jest na 4-5 mld dolarów. W skład grupy Gauselmanna wchodzi m.in firma Merkur Gaming, która w Polsce jest bardzo dobrze znana, za sprawą wygranego przetargu na automaty dla Totalizatora Sportowego.
W portfolio grupy wchodzą też trzy bukmacherskie brandy – xtip, cashpoint i betcenter. Twarzą i ambasadorem xtipa jest lubiany przez polskich kibiców Lukas Podolski. Czy Poldi mógłby zostać twarzą Totolotka?
Firma niemieckiego miliardera ma w swoim wachlarzu bardzo wiele usług i produktów. Poza wspomnianymi automatami i brandami bukmacherskimi, Gauselmann tworzy również softy i gry kasynowe.
Dwa lata temu Totalizator Sportowy miał możliwość kupienia Totolotka za bagatela 160 mln złotych. Obecna wycena firmy to około 60 mln złotych i właśnie tyle zapłacić ma Paul Gauselmann.
Poza Totalizatorem Sportowym chętnych na zakup Totolotka było jeszcze kilku, ale wcześniej Greccy udziałowcy nie zgodzili się na sprzedaż ratalną. Wówczas cena była bardzo mocna podbijana przez fakt, że Totolotek posiada własne punkty naziemne.
Cała transakcja wydaje się być bardzo ciekawa. Pojawia się oczywiście kilka pytań tj. czy sama marka Totolotek zostanie na rynku. Naturalnym ruchem byłoby pozostawienie jej lub dokonanie rebrandingu. Przez tyle lat właścicielom udało się zbudować pozytywny wizerunek marki i jej dużą świadomość wśród klientów.
To co hamowało Totolotka przez wiele lat, to brak dalszego pomysłu na rozwój, brak pracy nad produktem i ogólna stagnacja. Czy nowy właściciel to zmieni?

IP
Więcej Bukmacherka
Anna Grzebielucha z Betclic: gra bez podatku jest prawdziwym game changerem [WYWIAD]
Nasze kluczowe, ubiegłoroczne projekty okazały się wydarzeniami roku całego środowiska bukmacherskiego. Bez wątpienia gra bez podatku jest prawdziwym, branżowym game changerem. Rekordowy sponsoring tytularny Betclic 1., 2. i 3. ligi wyraźnym sygnałem, że mierzymy w pozycję lidera, ale także powodem satysfakcji zespołu Betclic Polska. Zachowując sportową analogię można powiedzieć, że…![Anna Grzebielucha z Betclic: gra bez podatku jest prawdziwym game changerem [WYWIAD]](https://interplay.pl/content/uploads/2025/02/fff.jpg)



![Łukasz Seweryniak: w Superbet nie działamy na „hurra”. Strategia jest odpowiednio obrana [WYWIAD]](https://interplay.pl/content/uploads/2024/05/Łukasz-Seweryniak-768x512.jpg)