UEFA i Sportradar rozszerzają współpracę
Ponadto umowa zapewnia Sportradar dostęp do pewnych zaawansowanych funkcji śledzenia. Te wzbogacone dane udoskonalą najnowocześniejsze produkty i usługi AI Sportradar, umożliwiając Sportradar dostarczanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych swoim klientom.
Umowa obejmuje wszystkie rozgrywki klubowe i reprezentacyjne UEFA. Należą do nich UEFA Champions League, UEFA Super Cup, UEFA Europa League, UEFA Conference League, UEFA Women’s Champions League, UEFA Women’s EURO 2025, europejskie kwalifikacje do Mistrzostw Świata FIFA 2026, europejskie kwalifikacje do UEFA EURO 2028, UEFA Nations League, Mistrzostwa Europy UEFA U-21 2025 i 2027 oraz międzynarodowe mecze towarzyskie UEFA.
Łącznie Sportradar może teraz oferować ponad 900 prestiżowych meczów w każdym sezonie, co oznacza wzrost o prawie 33 procent w porównaniu z poprzednim cyklem. Jest to efekt wprowadzenia nowych formatów rozgrywek klubowych UEFA na początku sezonu 2024-25.
We are excited to extend and expand our partnership with @UEFA, now including non-betting media globally. With access to more matches and advanced tracking data, we have the unique ability to create innovative solutions.
Further information here: https://t.co/O3kScjRPqK pic.twitter.com/vT5ZeB7p1s
— Sportradar (@Sportradar) July 11, 2024
UEFA i Sportradar przedłużą również swoją długotrwałą, trwającą 15 lat współpracę na rzecz uczciwości. W celu wsparcia Jednostki UEFA ds. Zwalczania Ustawiania Wyników współpraca obejmuje dedykowane zasoby wywiadowcze i śledcze. Do tego solidny i systematyczny monitoring zakładów oraz usługi edukacyjne mające na celu wsparcie zapobiegania ustawianiu wyników meczów, wykrywania ich i prowadzenia dochodzeń w tej sprawie.
– Trzy lata temu wyruszyliśmy w podróż ze Sportradar, aby wykorzystać wartość danych meczowych do celów zakładów. Sportradar wnosi do gry bogactwo doświadczenia w tej dziedzinie i jesteśmy zachwyceni, że będziemy kontynuować to udane partnerstwo przez kolejne trzy lata. W ramach umowy będziemy również kontynuować naszą długotrwałą współpracę w celu ochrony integralności UEFA i zawodów naszych stowarzyszeń członkowskich – powiedział Guy-Laurent Epstein, dyrektor ds. marketingu UEFA.
– Jesteśmy podekscytowani rozszerzeniem naszej współpracy z UEFA, oferując naszym klientom i fanom piłki nożnej na całym świecie niezrównane zaangażowanie i wartość dzięki najnowocześniejszym rozwiązaniom i kompleksowemu zasięgowi danych. Ta umowa wspiera nasze strategiczne skupienie się na selektywnym inwestowaniu w długoterminowe prawa w kluczowych światowych sportach, umożliwiając ciągłą innowację i ulepszanie naszej oferty – dodał Carsten Koerl, CEO Sportradar.
fot. Sportrader/UEFA