#WiedzaJestWcenie – kampania telewizyjna TOTALbet
Scenariuszem i realizacją spotu zajął się Dom Produkcyjny ZPR Media, czyli jedna ze spółek Holdingu ZPR, do którego należy także TOTALbet. Głównemu bohaterowi podczas codziennych czynności towarzyszą sportowcy – koszykarz, siatkarka, piłkarz, oszczepniczka i zawodnik futbolu amerykańskiego. To znak, że sport pochłania jego myśli, a skoro tak, to może tę pasję wykorzystać wchodząc na stronę TOTALbet.
– Spot jest lekki, humorystyczny. Jednocześnie niesie przekaz, że w zakładach bukmacherskich liczy się wiedza, a nie tylko losowość zdarzeń. Jednym z elementów odpowiedzialnej gry jest to, by nie liczyć na ślepy traf i ten aspekt również jest dla nas ważny – mówi dyrektor marketingu TOTALbet Adrian Furmańczyk.
TOTALbet prowadzi kampanię przy pomocy Domu Mediowego Starcom. Spoty pojawią się m.in. w Eurosporcie, TVP Sport i Polsacie Sport. Materiały można również znaleźć na kanale Stawiamy na sport – TOTALbet na Youtube.