#WiedzaJestWcenie – kampania telewizyjna TOTALbet
Legalny bukmacher TOTALbet uruchomił telewizyjną kampanię reklamową. Spoty będą emitowane przez kilka miesięcy w najpopularniejszych kanałach sportowych, podczas najciekawszych wydarzeń. TOTALbet reklamuje się hasłem #WiedzaJestWcenie, które nawiązuje do eksperckiej strony zakładów bukmacherskich. „Cały dzień chodzi za tobą sport? Nie pozwól, by chodził bez sensu!” – głosi reklama.

Scenariuszem i realizacją spotu zajął się Dom Produkcyjny ZPR Media, czyli jedna ze spółek Holdingu ZPR, do którego należy także TOTALbet. Głównemu bohaterowi podczas codziennych czynności towarzyszą sportowcy – koszykarz, siatkarka, piłkarz, oszczepniczka i zawodnik futbolu amerykańskiego. To znak, że sport pochłania jego myśli, a skoro tak, to może tę pasję wykorzystać wchodząc na stronę TOTALbet.
– Spot jest lekki, humorystyczny. Jednocześnie niesie przekaz, że w zakładach bukmacherskich liczy się wiedza, a nie tylko losowość zdarzeń. Jednym z elementów odpowiedzialnej gry jest to, by nie liczyć na ślepy traf i ten aspekt również jest dla nas ważny – mówi dyrektor marketingu TOTALbet Adrian Furmańczyk.
TOTALbet prowadzi kampanię przy pomocy Domu Mediowego Starcom. Spoty pojawią się m.in. w Eurosporcie, TVP Sport i Polsacie Sport. Materiały można również znaleźć na kanale Stawiamy na sport – TOTALbet na Youtube.

Bartosz Burzyński
Więcej Bukmacherka
Anna Grzebielucha z Betclic: gra bez podatku jest prawdziwym game changerem [WYWIAD]
Nasze kluczowe, ubiegłoroczne projekty okazały się wydarzeniami roku całego środowiska bukmacherskiego. Bez wątpienia gra bez podatku jest prawdziwym, branżowym game changerem. Rekordowy sponsoring tytularny Betclic 1., 2. i 3. ligi wyraźnym sygnałem, że mierzymy w pozycję lidera, ale także powodem satysfakcji zespołu Betclic Polska. Zachowując sportową analogię można powiedzieć, że…![Anna Grzebielucha z Betclic: gra bez podatku jest prawdziwym game changerem [WYWIAD]](https://interplay.pl/content/uploads/2025/02/oni.jpg)



![Łukasz Seweryniak: w Superbet nie działamy na „hurra”. Strategia jest odpowiednio obrana [WYWIAD]](https://interplay.pl/content/uploads/2024/05/Łukasz-Seweryniak-768x512.jpg)