Ogolna 13 stycznia 2022

Współpraca IGT z Totalizatorem Sportowym przynosi sukcesy

Współpraca IGT z Totalizatorem Sportowym przebiega niezwykle pomyślnie. Wprowadzenie szeregu innowacyjnych produktów na polski rynek to tylko niektóre sukcesy, które udało się osiągnąć dzięki współpracy tych firm. Co więcej wszystko wskazuje na to, że kolejne lata będą równie udane, o czym czytamy w artykule opublikowanym na łamach portalu "lotterydaily".

Sukces IGT na polskim rynku

Firma IGT odniosła znaczący sukces na polskim rynku loteryjnym dzięki Totalizatorowi Sportowemu (TS), który w styczniu ubiegłego roku obchodził 65-lecie istnienia.

Oprócz dalszego silnego wspierania beneficjentów sportu i kultury, Totalizator Sportowy wykonał kolejny ważny krok w biznesie online, gdy w 2020 roku po raz pierwszy uruchomił kategorię gier online eInstant wraz z uruchomieniem portfolio gier eInstant firmy IGT. Dzięki temu klienci Totalizatora Sportowego mogą cieszyć się rozgrywką online, a także korzystać z produktów, w których natychmiastowo otrzymują wyniki.

Nowe doświadczenia

Zastanawiając się nad przyszłością, Maciej Kasprzak, Dyrektor ds. Gier Online Totalizatora Sportowego, powiedział: – Wprowadzając nowy segment gier LOTTO dostępnych online, chcieliśmy zaoferować naszym klientom kolejny poziom rozrywki i zupełnie nowe doświadczenia związane z loteriami pieniężnymi.

Teraz gracze w Polsce mają dostęp do jeszcze większej liczby gier. Większość z nich jest zabawnych i interaktywnych. W Polsce produkt ten nazywamy “Gierkami” – dodał Maciej Kasprzak.

Wsparcie technologiczne IGT

Pod koniec 2020 roku Totalizator Sportowy wybrał i uruchomił gry z obszernej biblioteki eInstant na responsywnej platformie internetowej IGT ilottery. W 2021 roku powstała również aplikacja mobilna na iOS i Androida.

IGT pomaga Totalizatorowi Sportowemu na wiele sposobów, a mianowicie lokalizuje gry, zmieniając tytuły i tłumacząc je na język polski oraz aktywnie analizując ich wydajność. Firma optymalizuje również struktury nagród i wypłat, aby poprawić wrażenia graczy i planuje comiesięczne wydania gier, aby uwzględnić mieszankę stylów. Wszystko po to by zadowolić jak największą liczbę graczy, którzy mają różne preferencje.

Wzrost sprzedaży

Wraz z dodaniem gier eInstant wzrosła zarówno sprzedaż, jak i aktywni użytkownicy loterii online. Internetowy kanał zrealizował 6% całkowitej miesięcznej sprzedaży loterii zaraz po uruchomieniu.

Obecnie, po dodaniu Instant Wins, od października 2021 roku kanał loterii online stanowi 8-9% całkowitej sprzedaży. Ponadto, dzięki eInstants w miksie produktów, liczba aktywnych graczy wzrosła o 26% od października 2020 roku do października 2021 roku. Mowa więc o bardzo dobry wynikach na każdym polu.

Promocja nowych produktów

IGT współpracuje z każdym klientem w celu spełnienia określonych celów biznesowych i wymagań jurysdykcyjnych. W Polsce, aby pomóc w zbudowaniu planu marketingowego przed uruchomieniem nowych produktów, zorganizowała warsztaty z wiodących praktyk dla zespołu marketingowego Totalizatora Sportowego.

W kwietniu miała miejsce kampania marketingowa, połączona z premierą trzech nowych gier w kolejnych tygodniach. Kampania 360 stopni obejmowała zarówno media tradycyjne, jak i cyfrowe oraz kampanię telewizyjną przedstawiającą gry i ludzi grających w domu, a także poza nim, np. w autobusie.

Kampania trwała również w mediach społecznościowych, gdzie z udziałem wpływowych osób, takich jak aktorzy i sportowcy, publikowano materiały m.in. na Instagramie.

– Jesteśmy niezmiernie zadowoleni z sukcesu Gierek i wyników naszej działalności marketingowej. Z entuzjazmem podchodzimy do przyszłych planów rozwojowych – powiedział na zakończenie Maciej Kasprzak.

Źródło: lotterydaily.com