Wyróżnienie dla Lotto. #ZdrapParty powalczy o nagrodę
![](https://interplay.pl/wp-content/uploads/2023/10/Collage-Maker-10-Oct-2023-10-20-AM-304-480x320.jpg)
![](https://interplay.pl/wp-content/uploads/2023/10/Collage-Maker-10-Oct-2023-10-20-AM-304-760x507.jpg)
![](https://interplay.pl/wp-content/uploads/2023/10/Collage-Maker-10-Oct-2023-10-20-AM-304-1000x563.jpg)
Kampania reklamowa #ZdrapParty realizowana przez markę LOTTO została nominowana w Effie Poland Awards 2023. Powalczy o nagrodę w kategorii Entertainment/Rozrywka.
„Kampania obejmowała mix kanałów przekazu w tym: social media, digital i media offline, a dzięki szerokiej grupie wiekowej odbiorców 18–64 lata, zyskała bardzo dużą popularność! Działania zachęcały graczy do wspólnej zabawy przy Zdrapkach, pobudzając przy tym ich kreatywność! Jesteśmy dumni z nominacji do tak prestiżowej nagrody” – czytamy na Linkedinie Totalizatora Sportowego.