12.04.2022 08:54

Wyścigi konne z perspektywy siodła? Entain debiutuje z technologią VR

Entain zapowiada rewolucję na brytyjskiej scenie wyścigów konnych. Grupa zadebiutowała z powstałą we współpracy z JockeyCam technologią VR, która umieszcza fanów dyscypliny w wirtualnym siodle, gdzie mogą rywalizować z innymi wirtualnymi zawodnikami.

Udostępnij
Entain z prestiżową nagrodą. "To dla nas wisienka na torcie"

VR na wyścigach konnych

Całe przedsięwzięcie sygnowane jest logiem jednej z marek grupy – Coral. Entain zaangażowało się przy tym we współpracę z firmą JockeyCam, która specjalizuje się w produkcji wideo nagrywanych z perspektywy dżokeja. Sprawdzić w wirtualnym siodle będą mogli się mieszkańcy Wielkiej Brytanii, biorący udział w imprezach sponsorowanych przez markę Coral.

Nie jest to pierwszy raz, gdy Coral aktywnie angażuje się w promocję najnowocześniejszych technologii w zakresie wyścigów konnych. Wcześniej marka zainwestowała w wyświetlacz 3D, który pojawił się na londyńskim Piccadilly Circus podczas odbywającego się w ubiegłym miesiącu Cheltenham Festival.

Według Entain wszystkie te inicjatywy są dowodem wysiłków prowadzonych przez grupę na rzecz wprowadzenia branży zakładów sportowych i gier w przyszłość. Wszystko wskazuje na to, że ze względu na swoją innowacyjność jest to także dość kosztowne przedsięwzięcie, jednak na dłuższą metę może okazać się opłacalne.

Inwestycje w nowe technologie popłacają

Według danych z pierwszego kwartału 2022 roku liczba aktywnych klientów podczas festiwalu Cheltenham wzrosła o ponad 40% w porównaniu z rokiem 2020: – Rozwój i zaangażowanie naszych brytyjskich marek sportowych pokazuje jak potężne może być połączenie podstawowej oferty i angażujących doświadczeń VR – powiedział Dominic Grousnell, zastępca dyrektora zarządzającego w Entain.

– Stoimy przed wielką okazją, aby zrobić coś świeżego, a dzięki naszym markom możemy z łatwością docierać zarówno do nowych, jak i obecnych klientów w interesujący, nowatorski i angażujący sposób – dodaje Grousnell. Inne marki Entain również zaangażowały się w zaawansowane technologicznie interakcje z klientami. Jedną z nich jest Ladbrokes oraz inicjatywa „Ladbrokes Amplify”, która zapewnia fanom piłki nożnej dostęp do streamingów muzycznych oraz koncertów i innych wydarzeń.

Udostępnij
Mateusz Mazur

Mateusz Mazur