Wystartowała kolejna kampania Lotto promująca Gierki
Tym razem spot pełny dynamiki i rytmów ponadczasowego przeboju zachęca do wykorzystania krótkich chwil – podczas spaceru, w kuchni czy w taksówce – na granie i wygrywanie.
W tegorocznej odsłonie kampanii szczególny nacisk położono na Gierki, które szczególnie cieszą się popularnością wśród graczy. Promowane tytuły to znane i lubiane Skarby Safari, Koniczynki, Moc Czwórek i 50x Szczęśliwe Linie.
Kampania reklamowa obejmuje szeroki zakres działań w obszarze online, telewizji, radia, nośników OOH i punktów sprzedaży.
Trwa kolejna kampania promująca #Gierki – czyli jednych z najpopularniejszych produktów marki #LOTTO dostępnych wyłącznie online! 📲🎮
Tym razem spot pełny dynamiki i rytmów ponadczasowego przeboju zachęca do wykorzystania krótkich chwil – podczas spaceru, w kuchni czy w… pic.twitter.com/AguktxadiL
— Totalizator Sportowy (@totalizator_sp) September 11, 2024