Ogolna 30 sierpnia 2022

XEDIA zapowiada rewolucję w przestrzeni marketingu afiliacyjnego

autor: Mateusz Mazur
XEDIA LTD to firma zajmująca się rozwojem i obsługą platform marketingu afiliacyjnego w branży iGamingowej. Dyrektor XEDIA LTD, Will Edwards, zapowiada, że spółka przygotowuje się do przeprowadzenia wielopoziomowej rewolucji w branży. 

XEDIA kluczowym graczem?

W rozmowie z SBC News, Will Edwards opisuje XEDIA LTD, którego jest dyrektorem i założycielem, jako grupę najbardziej wykwalifikowanych osób, które spotkał w swojej zawodowej karierze. Edwards zapowiada, że wraz ze swoimi współpracownikami zamierza w ciągu najbliższych kilku lat wprowadzić firmę na miejsce jednego z kluczowych graczy całej branży.

Przez ostatni rok pracowaliśmy bez przerwy, opracowując szereg przełomowych platform, które zrewolucjonizują branżę pod wieloma względami. Mogę z dumą ogłosić, że wszystko zacznie się jesienią, kiedy wystartujemy z pierwszą fazą naszych działań marketingowych – zapowiada Edwards.

Budowa marki

Flagowymi produktami XEDIA LTD stały się Betting.Partners, aff.ai oraz Cashback.bet. Will Edwards zapowiada, że każda z platform jest już w pełni gotowa do wprowadzenia na rynek. Zdradza również dlaczego wyróżniają się ona na tle bezpośredniej konkurencji.

– Betting.Partners to efekt sporej niszy, którą odnalazłem jakiś czas temu w branży. Po tym, jak sam byłem partnerem przez około 5 lat, oświeciło mnie, kiedy zdałem sobie sprawę, że prawie każda osoba, której opowiadałem o działalności afiliacyjnej, również próbowała założyć własną witrynę partnerską. W większości te pomysły nie wypaliły, a wszystko sprowadzało się do tego, że nie było żadnych narzędzi online, które mogłyby pomóc nowym partnerom założyć stronę internetową i wesprzeć w jej rozwoju, pomimo że istniało wyraźne zapotrzebowanie na tego typu usługi – mówi dyrektor XEDIA LTD.

– Pomysł na aff.ai powstał, gdy rozwijaliśmy Betting.Partners. Zauważyłem, jak wiele stron afiliacyjnych upadło po przejęciu ich przez firmy Super Affiliate. Po zbadaniu historii tych firm zrozumiałem, że mają oni problemy z zarządzaniem nabytymi aktywami, w dużej mierze ze względu na ich ilość. To było kolejne oświecenie, ponieważ w tym samym czasie pracowaliśmy nad kodem sztucznej inteligencji, który można zaprogramować do automatycznego utrzymywania strony internetowej – kontynuuje Edwards.

— Jeśli natomiast chodzi o Cashback.Bet, witryny cashback i nagrody to coś, co jest mi zawodowo bliskie. Są zawsze popularne wśród graczy, ale znane są z dostarczania operatorom klientów o “niskiej wartości biznesowej”. W przeciwieństwie do innych witryn cashback, Cashback.Bet jest zaprojektowany tak, aby trafiał wyłącznie do graczy, którzy będą dla operatorów cenni, co pozwala nam zapewnić firmom najwyższą jakość ruchu i stałą akumulację przychodów – zakończył.

W ciągu najbliższych 12 miesięcy firma skupi się na rozwoju istniejących już projektów. Proces tworzenia innowacyjnych platform dobiegł już końca i XEDIA zamierza poświęcić się budowie renomy własnej marki. Największe znaczenie ma tutaj Betting.Partners, z przewidywaną sprzedażą na poziomie około 15 000 szablonów stron internetowych w samej Wielkiej Brytanii.