XLMedia przewiduje 38% wzrost przychodów z pierwszego półrocza 2022
XLMedia opublikowało aktualizację handlową przedstawiając przewidywane 44,5 milionów dolarów przychodu z pierwszej połowy 2022 roku. Jest to wzrost o 38% odnośnie do roku poprzedniego.
38% wzrostu przychodów
W pierwszej połowie 2022 roku XLMedia przewiduje 38% wzrostu przychodów w porównaniu do zeszłorocznych 32,2 milionów dolarów. Przy tym jeszcze bardziej wzrośnie EBITDA – mowa aż o 59%.
XLMedia poinformowało także o wynikach najnowszego segmentu, „US Sports”, który miał osiągnąć bardzo dobre rezultaty w ostatnich sześciu miesiącach. „US Sports” odpowiada za ponad 2/3 przychodów grupy w pierwszym półroczu. Jest to 68%, a więc około 30,2 mln dolarów.
– Otwarcie nowych rynków i podpisanie nowych umów partnerskich z mediami pozwoliło US Sports wykorzystać cały potencjał związany z wydarzeniami sportowymi w Stanach Zjednoczonych, w tym np. Super Bowl – komentuje samo XLMedia.
Spadki w segmentach Gamingu i Personal Finance
W całej Ameryce Północnej oraz Europie sport wygenerował przychody rzędu 34 milionów dolarów, co oznacza wzrost o 191% w porównaniu z ubiegłorocznym wynikiem 11,7 milionów dolarów.
Według prognoz XLMedia spadki zanotowały za to przychody rok do roku z segmentów Gamingu (12,5 mln dolarów) oraz Personal Finance (6,6 mln dolarów).
– Prognozujemy, że przychody z segmentu Gamingu będą nadal notować wyniki poniżej najlepszych poziomów z poprzednich lat. Należy jednak dodać, że biznes obecnie wykazuje oznaki stabilizacji – podaje XLMedia.
– Odnosząc się do spadków dotyczących segmentu Personal Finance, wynika on z potrzeby zastąpienia starzejącej się technologii i ponownej oceny taktyk marketingowych oraz dostosowania nowych najlepszych praktyk – dodaje XLMedia.
CZYTAJ TAKŻE: David King nowym dyrektorem generalnym XLMedia Plc