XLMedia przewiduje 38% wzrost przychodów z pierwszego półrocza 2022
XLMedia opublikowało aktualizację handlową przedstawiając przewidywane 44,5 milionów dolarów przychodu z pierwszej połowy 2022 roku. Jest to wzrost o 38% odnośnie do roku poprzedniego.

38% wzrostu przychodów
W pierwszej połowie 2022 roku XLMedia przewiduje 38% wzrostu przychodów w porównaniu do zeszłorocznych 32,2 milionów dolarów. Przy tym jeszcze bardziej wzrośnie EBITDA – mowa aż o 59%.
XLMedia poinformowało także o wynikach najnowszego segmentu, „US Sports”, który miał osiągnąć bardzo dobre rezultaty w ostatnich sześciu miesiącach. „US Sports” odpowiada za ponad 2/3 przychodów grupy w pierwszym półroczu. Jest to 68%, a więc około 30,2 mln dolarów.
– Otwarcie nowych rynków i podpisanie nowych umów partnerskich z mediami pozwoliło US Sports wykorzystać cały potencjał związany z wydarzeniami sportowymi w Stanach Zjednoczonych, w tym np. Super Bowl – komentuje samo XLMedia.
Spadki w segmentach Gamingu i Personal Finance
W całej Ameryce Północnej oraz Europie sport wygenerował przychody rzędu 34 milionów dolarów, co oznacza wzrost o 191% w porównaniu z ubiegłorocznym wynikiem 11,7 milionów dolarów.
Według prognoz XLMedia spadki zanotowały za to przychody rok do roku z segmentów Gamingu (12,5 mln dolarów) oraz Personal Finance (6,6 mln dolarów).
– Prognozujemy, że przychody z segmentu Gamingu będą nadal notować wyniki poniżej najlepszych poziomów z poprzednich lat. Należy jednak dodać, że biznes obecnie wykazuje oznaki stabilizacji – podaje XLMedia.
– Odnosząc się do spadków dotyczących segmentu Personal Finance, wynika on z potrzeby zastąpienia starzejącej się technologii i ponownej oceny taktyk marketingowych oraz dostosowania nowych najlepszych praktyk – dodaje XLMedia.
CZYTAJ TAKŻE: David King nowym dyrektorem generalnym XLMedia Plc

Bartłomiej Płonka
Więcej Ogolna
Udział w grach Totalizatora Sportowego a zagrożenie uzależnieniem od hazardu
Przedstawiając wyniki raportu, należy uwypuklić czynniki, które mają wpływ na stopień uzależnienia od hazardu. Może to być płeć, ale też np. miejsce zamieszkania. Warto zwrócić uwagę na społeczne uwarunkowania.



