Rasmussen: “Zwykły bonus od pierwszej wpłaty nie jest już atrakcyjny”
– Fakt, że tegoroczne Mistrzostwa Świata odbywają się w Rosji, sprawia, że koncentrujemy się przede wszystkim na naszych rozwiązaniach mobilnych. Nawet jeśli takie państwa jak Gruzja czy Ukraina nie biorą udziału w turnieju, to wielu z ich obywateli będzie podróżować do Rosji, aby obejrzeć mecze na stadionie, pubie lub w wyznaczonych strefach kibica – tłumaczy ważność rynku Europy Wschodniej dla jego firmy.
– Dzięki temu chcą obstawiać zakłady poprzez swoje konta internetowe za pomocą smartfonów, tabletów lub laptopów, a my chcemy, aby wrażenia z zabawy były tak płynne, jak to tylko możliwe. Aby mogli szybko obstawiać zakłady i cieszyć się meczem. A jeśli nie mogą go oglądać z jakiegoś powodu, chcemy również przekazać im jak najwięcej informacji o turniej, integrując śledzenie wydarzenia na żywo z licznymi statystykami – uzupełnił Rasmussen.
SB Betting Software współpracuje obecnie z ponad 20 różnymi klientami, głównie z Europy i Afryki. Są to wspomniane między innymi Europebet (część Betsson Group), forBET i PremierBet (część Editec). Czy przygotowano w związku z turniejem jakieś niestandardowe funkcje i możliwości?
– W tym roku koncentrowaliśmy się na ogólnym aspekcie zarządzania ryzykiem. Od miesięcy zbieramy opinie od naszych klientów pod kątem limitów odpowiedzialności, czy monitorowania wzorców zakładów w celu opracowania nowych narzędzi, które pomogą im w codziennej pracy. Również w miarę wzrostu konkurencji pomiędzy operatorami zwykły bonus od pierwszej wpłaty nie jest już atrakcyjny dla graczy. Opracowaliśmy solidny system premiowania i lojalnościowy, w którym klient może praktycznie ustawić dowolne warunki premiowe, umożliwia łączenie wielu bonusów i tworzyć różne programy lojalnościowe zarówno długoterminowe, jak i sprecyzowane dla danego wydarzenia – zakończył w rozmowie z SBC News.