Bukmacherka 15 czerwca 2018

Rasmussen: “Zwykły bonus od pierwszej wpłaty nie jest już atrakcyjny”

autor: PK
Claus Rasmussen, dyrektor generalny SB Betting Software przy okazji rozpoczętych Mistrzostw Świata FIFA, wyjaśnił, że jego firma skupia się na opracowaniu solidnego systemu premiowania i lojalnościowego. Tłumaczy także dlaczego pozwalanie klientom m.in. polskiego forBET na łączenie wielu bonusów doprowadzi ich do sukcesu podczas tego turnieju.

– Fakt, że tegoroczne Mistrzostwa Świata odbywają się w Rosji, sprawia, że ​​koncentrujemy się przede wszystkim na naszych rozwiązaniach mobilnych. Nawet jeśli takie państwa jak Gruzja czy Ukraina nie biorą udziału w turnieju, to wielu z ich obywateli będzie podróżować do Rosji, aby obejrzeć mecze na stadionie, pubie lub w wyznaczonych strefach kibica – tłumaczy ważność rynku Europy Wschodniej dla jego firmy.

– Dzięki temu chcą obstawiać zakłady poprzez swoje konta internetowe za pomocą smartfonów, tabletów lub laptopów, a my chcemy, aby wrażenia z zabawy były tak płynne, jak to tylko możliwe. Aby mogli szybko obstawiać zakłady i cieszyć się meczem. A jeśli nie mogą go oglądać z jakiegoś powodu, chcemy również przekazać im jak najwięcej informacji o turniej, integrując śledzenie wydarzenia na żywo z licznymi statystykami – uzupełnił Rasmussen.

SB Betting Software współpracuje obecnie z ponad 20 różnymi klientami, głównie z Europy i Afryki. Są to wspomniane między innymi Europebet (część Betsson Group), forBET i PremierBet (część Editec). Czy przygotowano w związku z turniejem jakieś niestandardowe funkcje i możliwości?

– W tym roku koncentrowaliśmy się na ogólnym aspekcie zarządzania ryzykiem. Od miesięcy zbieramy opinie od naszych klientów pod kątem limitów odpowiedzialności, czy monitorowania wzorców zakładów w celu opracowania nowych narzędzi, które pomogą im w codziennej pracy. Również w miarę wzrostu konkurencji pomiędzy operatorami zwykły bonus od pierwszej wpłaty nie jest już atrakcyjny dla graczy. Opracowaliśmy solidny system premiowania i lojalnościowy, w którym klient może praktycznie ustawić dowolne warunki premiowe, umożliwia łączenie wielu bonusów i tworzyć różne programy lojalnościowe zarówno długoterminowe, jak i sprecyzowane dla danego wydarzenia – zakończył w rozmowie z SBC News.

Dodaj komentarz