Analiza mediów
Zdecydowana większość artykułów, jakie pojawiły się w mediach w ostatnim czasie dotyczyła Totalizatora Sportowego
Zarówno ogólnopolskie dzienniki jak i lokalne gazety rozpisywały się niemalże codziennie o zmianach wprowadzanych przez Totalizator.
Były tu podawane informacje o wzroście stawki zakładów oraz możliwości większej wygranej, zmiany nazwy Lotto oraz ile te działania marketingowe naszego monopolisty będą nas, graczy kosztowały.
Wielu z graczy uznaje zmiany za niepotrzebne i wprowadzające więcej zamętu niż pożytku.
Dotychczasowe marki Totalizatora były świetnie rozpoznawalne a w oparciu o wartość tych marek wartość Totalizatora była szacowana na ponad 2 mld zł.
Katarzyna Stamatel rzecznik prasowy Izby
Więcej Automaty
Drugie kasyno online coraz bliżej? Po słowach ministra pojawiają się kolejne potwierdzenia
Minister Aktywów Państwowych Wojciech Bałczun oficjalnie przyznał, że Totalizator Sportowy rozważa uruchomienie nowych kasyn internetowych pod innymi markami. To pierwsze potwierdzenie na tak wysokim szczeblu, że Total Casino nie musi pozostać jedyną państwową marką w segmencie legalnego hazardu online.