Betsson rozwija się coraz bardziej. Intensywnie działa na dwóch kontynentach
Betsson ma coraz mocniejszą pozycję w branży gier i zakładów sportowych online, jest w całości własnością Betsson AB – spółki notowanej na Nasdaq Stockholm.
Betsson obecnie posiada 20 marek, w tym Betsafe, Betsson, NordicBet, StarCasino i JallaCasino.se, które oferują zakłady sportowe, kasyno i inne gry. Betsson Group jest jedną z największych grup gamingowych na świecie, dostarcza rozrywki od ponad sześciu dekad. Nie posiada jednak licencji na legalne działanie w Polsce.
Podstawowe wartości
Marce Betsson przyświeca motto: „grając uczciwie, wygrywamy wszyscy razem.” Wartości firmy leżą u podstaw wszystkiego, co ona robi i regulują sposób, w jaki Betsson wchodzi w interakcje z klientami, inwestorami i innymi interesariuszami.
Betsson wzmocnił partnerstwo z Racing Club – został głównym sponsorem i partnerem w zakresie koszulek Betsson. Ta umowa pojawia się w ważnym momencie, ponieważ wtedy, gdy Racing Club triumfował w Copa Sudamericana. Współpraca między Betsson i Racing rozpoczęła się w maju 2023 r., a Betsson początkowo sponsorował górną, tylną część koszulek drużyny First Division we wszystkich meczach w kraju i na arenie międzynarodowej. Dzięki tej rozszerzonej umowie logo Betsson pojawiło się na przodzie kultowych koszulek Racing Club.
Betsson działa intensywnie na tym ważnym w świecie futbolu rynku, jakim niewątpliwie jest Ameryka Południowa.
20 stycznia 2025 roku ogłoszono, że Betsson będzie nadal wspierać Boca Juniors jako główny sponsor i partner dostarczający koszulki do grudnia 2028 r.
Kierujący argentyńskim klubem były znakomity piłkarz Juan Roman Riquelme stwierdził:
– Jesteśmy zachwyceni. Mieliśmy szczęście rozpocząć tę współpracę z marką Betsson 25 czerwca 2023 r., a dziś, dzięki zaufaniu Betsson i wspaniałej pracy, która jest wykonywana, możemy ją odnowić do końca 2028 r. Dla mnie to wielka radość i jestem bardzo wdzięczny za zaufanie. Mam nadzieję, że przyszłość zastanie nas świętujących razem.
Znani ambasadorowie marki
Trzy lata temu Betsson ogłosił, że Ze Roberto został ambasadorem tej marki. Wówczas Brazylijczyk, który grał w piłkę jeszcze po czterdziestce, a w Europie dał się poznać jako gracz Bayernu Monachium, podpisał trzyletni globalny kontrakt ze wszystkimi markami w portfolio Betsson Group. Zaangażowanie Ze Roberto pokazało, jak ważny dla tej marki jest rynek brazylijski.
– Ze Roberto jest najlepszym strategicznym partnerem, jakiego mogliśmy sobie wyobrazić, aby reprezentować i zwiększać rozpoznawalność naszej marki w Brazylii. Jednocześnie, biorąc pod uwagę, że jest znany na całym świecie, wynegocjowaliśmy globalną i wielomarkową umowę, która pozwala Betsson Group wykorzystać prestiż Ze Roberto do globalnej promocji naszych marek – podkreślił Andrea Rossi, dyrektor handlowy na Europę Południową i Amerykę Łacińską w Betsson Group.
Gdy w 2024 roku Betsson.sport uruchomił platformę informacyjno-rozrywkową we Włoszech, jej ambasadorem został legendarny piłkarz Romy Francesco Totti.
Betsson wprowadził też inicjatywę „Betsson Sport Club”, by zaprosić zespoły do dołączenia i zyskania rozpoznawalności. Ta idea była skierowana do klubów z czołowych i mniej znanych lig, zapewniając możliwości ekspozycji i platformę do zwiększenia widoczności.
Ronni Hartvig, CCO Betsson Group, stwierdził:
– Włochy mają duże znaczenie dla Betsson i jesteśmy zachwyceni współpracą z Francesco Tottim, postacią będącą synonimem doskonałości we włoskiej piłce nożnej. Uważamy, że jego historia i doświadczenia pomogą nam uczynić Betsson Sports Club jeszcze lepszym, promując nasze wartości fair play, inkluzywności i pasji.
Generalnie jednak trend jest taki, że Betsson stawia na Latynosów. Kolejny przykład to współpraca z peruwiańską gwiazdą futbolu Paolo Guerrero, który został wyłącznym Globalnym Ambasadorem Kasyn. Przy czym widać też wyraźnie, że włoski rynek okazał się bardzo istotny dla tej marki. Dowód? Zawarta w 2024 roku współpraca z Interem Mediolan, która ma obowiązywać przez cztery lata. Betsson Sport został oficjalnym głównym partnerem mistrza Włoch. Logo marki znajduje się na przodzie koszulki, która po raz pierwszy będzie zyskała drugą gwiazdę na piersi.
– Betsson Sport rozpoczął współpracę z Interem, ponieważ łączą nas ambicja i poświęcenie, którymi Inter imponuje zarówno na boisku, jak i poza nim. Proces rozwoju marki, okraszony sukcesami w ostatnich latach, był szczególnie widoczny po zdobyciu scudetto w sezonie 2023-2024. Dzięki temu możliwe stało się umieszczenie drugiej gwiazdy na koszulce od następnego sezonu i dlatego Betsson Sport jest dumny z tej współpracy.
Pięć lat temu Betsson został wyłącznym europejskim partnerem zespołu Formuły 1 Alfa Romeo Racing, pokazując wówczas, że nie skupia się wyłącznie na futbolu.