Forbes patronem medialnym Polish Gaming Aces
Cele jakie redakcja Interplay stawia przed sobą, to ciągłe podnoszenie jakości na wszystkich możliwych polach naszej działalności. Dotyczy to również nagród Polish Gaming Aces, które mimo że w tym roku odbędą się bez uroczystej gali, to zapewnią znacznie szerszy medialny zasięg niż kiedykolwiek wcześniej. Na rynku branży rozrywkowej chcemy wspierać legalnie działające podmioty, a nagrody są podziękowaniem i wyróżnieniem za wkład w rozwój całej branży.
Szerokie dotarcie i informowanie o osiągnięciach poszczególnych firm i osób mają podnieść nie tylko zasięg odbiorców samych nagród, ale również zdecydowanie podnieść ich prestiż, a co za tym idzie – nobilitacja w postaci nominacji czy zwycięstwa również rośnie.
Publikacje o Polish Gaming Aces
Partnerstwo z Forbesem zapewnia nam publikacje na stronie Forbes.pl z zapowiedziami i podsumowaniem wydarzenia. Teksty będą dodatkowo promowane, co zapewni dostęp do odpowiedniej grupy odbiorców. Podsumowanie Polish Gaming Aces znajdzie się również w drukowanym magazynie Forbesa. Dzięki temu będziemy mieli możliwość zaprezentowania nominowanych i laureatów w ramach poszczególnych kategorii.
Dodatkowa widoczność
Od poniedziałku 8 lutego rozpoczynamy również internetową kampanię banerową, która będzie miała za zadanie zwiększyć świadomość i rozpoznawalność marki Polish Gaming Aces. Banery reklamowe będzie można zobaczyć m.in na businessinsider, forbes.pl, newsweek.pl, biznes.onet.pl oraz w aplikacjach mobilnych onetu i businessinsidera.
Nominacje oraz kapitułę konkursową ogłosimy w najbliższy piątek o 14:00. Zwycięzców poszczególnych kategorii z kolei poznamy tydzień później – 12 lutego.