02.03.2020 20:13

Lotto online – najczęstsze pytania

Dla wielu z nas wysłanie kuponu w Lotto przez Internet jest nowością. Pojawia się wiele pytań związanych z obsługą strony internetowej czy aplikacji. Zebraliśmy najczęściej zadawane pytania i w poniższym artykule zaprezentujemy odpowiedzi.

Udostępnij
Lotto online – najczęstsze pytania

Konto gracza

Jak mogę zarejestrować Konto Gracza?

Aby zarejestrować konto gracza, należy wejść na stronę www.gry.lotto.pl i uzupełnić wymagane dane. Po potwierdzeniu rejestracji poprzez kliknięcie w link rejestracyjny, konto zostanie aktywowane. Wtedy będziemy mogli też zalogować się do aplikacji.

Zapomniałem hasła. Jak mogę je odzyskać?

Należy wejść na stronę www.gry.lotto.pl, wybrać Zaloguj się, a następnie kliknąć na „nie pamiętam hasła”. Zostaniemy przekierowani na stronę, gdzie musimy wpisać adres e-mail, na który przyjdzie link do resetu hasła.

Chcę zamknąć swoje Konto Gracza. Jak mam to zrobić?

Po zalogowaniu się na Konto Gracza pojawi się możliwość zamknięcia konta. Po potwierdzeniu chęci zamknięcia konta, Lotto automatycznie zleci wypłatę środków na konto bankowe gracza. Wszystkie wygrane z zakładów również trafią automatycznie na konto bankowe gracza. Przed zamknięciem konta w Lotto warto upewnić się, że podany rachunek bankowy jest prawidłowy.

Czy mogę posiadać dwa Konta Gracza?

Każda osoba może posiadać tylko jedno konto gracza Lotto.

Nie dotarł do mnie link aktywacyjny. Co mam zrobić?

Pierwszym krokiem powinno być sprawdzenie skrzynki SPAM na mailu. Jeśli link nie dotarł, Obsługa Klienta prześle link aktywacyjny ponownie.

Ile mam czasu na aktywację Konta Gracza po otrzymaniu linku aktywacyjnego?

Gracz ma 24 godziny na aktywację konta.

Dlaczego przy każdym uruchomieniu aplikacji LOTTO muszę się ponownie logować?

Ze względów bezpieczeństwa Lotto wylogowuje klientów po określonym czasie bezczynności. Ponowne logowanie pozwoli na potwierdzenie tożsamości użytkownika i nie dopuszczenie do gry osób trzecich.

Weryfikacja tożsamości

Dlaczego potrzebujecie skanu mojego dowodu osobistego? Jak przechowujecie te dane?

Dostęp do gier losowych mogą mieć tylko osoby pełnoletnie. Lotto, jako legalny organizator loterii, musi zweryfikować tożsamość gracza i jego pełnoletność, dlatego wymagane jest przesłanie skanu dowodu tożsamości. Po weryfikacji konta gracza dokument zostaje usunięty.

Ile mam czasu na przesłanie obrazu dowodu osobistego?

Gracz ma 7 dni na przesłanie skanu dokumentu tożsamości.

Aplikacja i subskrypcje

Skąd mogę pobrać aplikację LOTTO?

Aplikacja Lotto na iOS dostępna jest w sklepie AppStore. Aplikację Lotto na systemy Android można pobrać ze strony internetowej Lotto (KLIK).

W jakie gry LOTTO mogę zagrać przez Internet?

Na stronie internetowej Lotto można zagrać w następujące gry: Lotto oraz Lotto Plus, Eurojackpot, Multi Multi oraz Multi Multi Plus, Ekstra Pensję oraz Ekstra Premię, Mini Lotto, Keno) oraz loterię Kaskada.

Skąd będę wiedział, na które losowanie zagrałem?

Po zalogowaniu się na konto Lotto, w zakładce Moje transakcje znajdują się szczegóły zawartych zakładów i zakupionych losów. W tym miejscu znajdują się także informacje o dacie losowań i subskrypcjach.

Co to jest subskrypcja?

Subskrypcja to funkcja automatycznego zawierania zakładów lub zakupu losów na kolejne losowania w danej grze. Po jej aktywowaniu Twój kupon bierze udział w każdym kolejnym losowaniu aż do zakończenia przez Ciebie subskrypcji, wyczerpania środków na Twoim koncie gracza lub do przekroczenia limitów kwotowych na grę.

Jaka jest różnica między subskrypcją a kuponem na wiele losowań?

Zawierając zakłady na wiele losowań z góry określasz liczbę losowań, w których Twój kupon weźmie udział. Opłata za cały kupon na wiele losowań pobierana jest z góry podczas zawierania zakładu. Jeśli zasubskrybujesz kupon, to będzie on brał udział w każdym kolejnym losowaniu danej gry aż do zakończenia przez Ciebie subskrypcji, wyczerpania środków na Twoim koncie gracza lub do przekroczenia limitów kwotowych na grę. Opłata za pojedynczy kupon w ramach subskrypcji będzie pobierana każdorazowo przed każdym kolejnym losowaniem.

Gra i odbiór wygranej

W jakich godzinach mogę grać?

W systemie sprzedaży internetowej możesz grać każdego dnia w godzinach 00:03-23:54 z wyłączeniem przerw technicznych i serwisowych. W przypadku Lotto, Mini Lotto i Ekstra Pensji w dniu losowania tych gier sprzedaż na losowanie zamykana jest o godz. 21:30, a przerwa techniczna w sprzedaży trwa do godz. 21:50. Przerwa ta obowiązuje również dla wieczornego losowania Multi Multi oraz Kaskady. Sprzedaż na popołudniowe losowania Multi Multi i Kaskady zamykana jest o godz. 13:59. W piątki zawieranie zakładów Eurojackpot możliwe jest do godz. 19:00. Przerwa w sprzedaży trwa do godz. 6:30 w sobotę. Może się zdarzyć, że zakup zakładów i losów nie będzie możliwy z powodu prowadzonych przez nas prac serwisowych.

Czy mogę anulować zakład lub los zakupiony przez Internet?

Nie ma możliwości anulowania zakładu. Każdy zakupiony kupon od razu zapisuje się w historii transakcji, a środki zostają pobrane z konta gracza.

Skąd dowiem się, czy wygrałem?

Jeśli uda nam się wygrać, w aplikacji i na stronie internetowej pojawi się powiadomienie informujące o wygranej. Informacje taką znajdziemy również w zakładce Moje transakcje.

Jak odebrać wygraną?

Wygrane poniżej 2280 zł trafią automatycznie na konto gracza w Lotto. Wygrane wyższe będzie można odebrać w oddziałach Totalizatora Sportowego.

Limity czasowe i kwotowe na grę

Co to jest limit czasowy na grę i czy go potrzebuję?

Limit czasowy określa maksymalny czas, który możesz spędzić zalogowany na stronie Lotto w ciągu doby i miesiąca. Rejestrując się, zostaniesz poproszony o ustawienie takiego limitu, więc zastanów się ile czasu chcesz lub możesz spędzić na stronie. Ustawienie limitów jest obowiązkowe i musisz to zrobić zanim przystąpisz do gry. Obowiązek wynika z zapisów Ustawy o grach hazardowych i Regulaminu Odpowiedzialnej Gry.

Co to jest limit kwotowy na grę i czy go potrzebuję?

Limit kwotowy określa maksymalną kwotę, którą możesz wydać na gry LOTTO przez internet w ciągu doby i miesiąca. Rejestrując się, zostaniesz poproszony o ustawienie takiego limitu, więc zastanów się ile pieniędzy chcesz lub możesz przeznaczyć na kupno gier Lotto. Ustawienie limitów jest obowiązkowe i musisz to zrobić zanim przystąpisz do gry. Obowiązek wynika z zapisów Ustawy o grach hazardowych i Regulaminu Odpowiedzialnej Gry.

Dlaczego nie mogę zwiększyć limitu na grę od razu?

Zgodnie z Regulaminem Odpowiedzialnej Gry, pierwsze zwiększenie limitów następuje po 24 godzinach, kolejne po 7 dniach, a trzecie i następne zwiększenie limitów będzie możliwe dopiero po 90 dniach. Zmniejszenie limitów następuje automatycznie.

Chyba wydaję zbyt dużo na gry LOTTO. Na jakiś czas chcę zrezygnować z zakupów. Co mogę zrobić?

Gracz ma możliwość zawieszenia konta na 24 godziny. Istnieje także możliwość samowykluczenia z gry, czyli zablokowania konta na nie krócej niż 90 dni. W tym czasie gracz nie będzie miał możliwości zalogowania się na konto ani zdjęcia blokady.

Dlaczego nie można usunąć Konta Gracza bezpośrednio po jego zamknięciu?

Zgodnie zapisem Ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych dane graczy są usuwane po pięciu latach od dnia zamknięcia konta.

Gra w Lotto przez Internet jest wygodniejsza od kupowania zakładów w kolekturze. Wygrane automatycznie trafiają na nasze konto, a wszystkie postawione kupony można w wygodny sposób sprawdzić w aplikacji.  

Udostępnij
147.pl

147.pl