Ogolna 10 kwietnia 2020

LVBET zmienia decyzję po publikacji artykułu przez Interplay

autor: Maciej Akimow
Po wczorajszym felietonie "Co czwartek", LVBET zmienił swoją decyzję i postanowił, że wypłaty dla partnerów za luty zostaną zrealizowane w 100%. Widać pewne światełko w tunelu i próbę wyjścia z tego kryzysu, ale nie wszystko wyszło tak dobrze jak powinno - na pewno komunikacyjnie. 

Wczoraj decyzją zarządu dokonano redukcji wynagrodzeń dla partnerów za luty i marzec o 25%, w uwzględnieniem, że kosztami za luty będzie obciążona faktura za marzec. W piątek rano, po publikacji artykułu na Interplay postanowiono, że wypłaty za luty zostaną zachowane, a prowizja za marzec zostanie przeliczona na nowo biorąc pod uwagę zmianę kursu euro.

Partnerzy zostali również przeproszeni za to, że początkowa decyzja została podjęta zbyt gwałtownie i nie pasuje ona do wysokich standardów obsługi i współpracy do jakich firma LVBET aspiruje.

Pod koniec dnia, partnerzy otrzymali kolejnego maila, w którym są proszeni o uznanie poprzedniej wiadomości za nieważną. Zakomunikowano, że faktury za luty zostaną opłacone w całości. Za marzec z kolei zostaje uwzględniona obniżka o 20% i czas płatności wydłużony do 90 dni.

Można ocenić pozytywnie to, że głosy apelujące o rozwagę zostały po części wysłuchane, a partnerzy będą w stanie otrzymać swoje uczciwie wypracowane wynagrodzenie. Z uwagi, że mamy jednak już kwiecień, zachowując ciąg logiczny, faktury za marzec powinny być jednak potraktowane tak samo jak te za luty. Polityka komunikacyjna firmy również zostaje wystawiona na duże pole dyskusji w oczach partnerów i całego środowiska, co może negatywnie rzutować na potencjalną współpracę w przyszłości i skuteczne osiąganie zakładanych celów.