Ogolna 8 lutego 2022

Polish Gaming Aces 2021 – kategorie i nominacje

autor: Maciej Akimow
Polish Gaming Aces to coroczna tradycja i stały punkt w kalendarzu branży rozrywkowej, gdzie najlepsze firmy z poszczególnych sektorów zostają docenione za swoją pracę. Po roku przerwy spowodowanej pandemią, nagrody zostaną przyznane na uroczystej gali w Warszawie w dniu 24 lutego. Będzie to już czwarta edycja nagród Polish Gaming Aces od momentu ich powstania. Organizatorem nagród jest serwis branżowy Interplay.pl.

Rok 2021 był okresem intensywnych zmian i dalszego rozwoju branży. Rozwój branży rozrywkowej odczuli nie tylko klienci, którzy korzystają z coraz to bardziej innowacyjnych rozwiązań produktowych, ale także Ministerstwo Finansów, które względem kryzysowego roku 2020 poczuło zwiększone wpływy do budżetu z tytułu podatku od gier.

Interplay jako organizator nagród chce docenić wkład w rozwój branży rozrywkowej dla każdej osoby i firmy, dlatego mamy nadzieję, że dla wielu podmiotów już sama nominacja będzie olbrzymią nobilitacją. Kto wygra w poszczególnych kategoriach? Tego dowiemy się 24 lutego!

Miło nam również poinformować, że Forbes został partnerem medialnym nagród Polish Gaming Aces. To jednocześnie docenienie prestiżu jedynych nagród branży rozrywkowej w Polsce.

Kategorie i nominacje Polish Gaming Aces 2021

Debiut Roku

Zdobywca tej nagrody wyróżnił się najlepszym startem operacyjnej działalności w całym roku. Rosnący rynek operatorów zawsze oznacza wzrost konkurencyjności całej branży, co w finalnym efekcie przekłada się również na satysfakcję graczy, którzy mogą korzystać z coraz lepszych rozwiązań i udogodnień. Sukcesy licencjonowanych operatorów pokazują, że jest to jedyna słuszna droga do rozwoju biznesu.

Betcris

Jest to pierwszy rynek europejski na którym marka Betcris zdecydowała się zaistnieć. Nie Hiszpania, co wydawałoby się zgodne z językowym rodowodem, ale właśnie Polska została upatrzona przez właścicieli, jako idealne miejsce do dalszej ekspansji. Operator jako pierwszy na rynku przełamał również trend i skorzystał z usług dostawcy platformy Betconstruct, co było swoistym gestem odwagi i obrania niestandardowej drogi rozwoju.

Fuksiarz

Bukmacher kapitałowo połączony z grupą Betsson AB pokazuje, że know how przyniesiony z zachodnich rynków w polskiej rzeczywistości nie okazuje się aż takim handicapem. Polski rynek jest trudny i wymagający, więc włodarze firmy musieli skorzystać z innych niestandardowych metod i rozwiązań tj. early payout, które było totalną nowością na polskim rynku. Sposób, w jaki Fuksiarz znajduje swoją lukę na rynku jest godny doceniania.

Betters

Jako jedyny z debiutantów nie jest połączony z żadną dużą grupą kapitałową. Konrad Łabudek swoimi siłami przyczynił się do startu operacyjnego bukmachera, stawiając na minimalizację kosztów i optymalizację pracy sprawnego zespołu. Bukmacher firmowany twarzą Bożydara Iwanowa poprzez swoją kolorystykę i symbole dwóch nagich mieczy w logotypie, może zostać uznany za najbardziej polskiego bukmachera na rynku.

Kasynowy Dostawca Roku

W tym roku wszystkie nominowane firmy w tej kategorii są dostawcami usług dla Total Casino, czyli marki kasynowej należącej do Totalizatora Sportowego. Swoimi produktami pokazują, że jedyne legalnie działające kasyno online w Polsce nie musi odbiegać standardami od międzynarodowych brandów. Zwycięzca tej kategorii okaże się największym zrozumieniem dostarczanych rozwiązań kasynowych, a następnie odpowiedniej jej implementacji.

Playtech

Dostawca platformy kasynowej dla Total Casino musi skutecznie współpracować nie tylko z Totalizatorem Sportowym, ale również z dziewięcioma różnymi dostawcami gier. Każda firma jest inna, ma różną tożsamość biznesową i cechuje się inną płynnością operacyjną. Pracownicy Playtecha muszą przede wszystkim łączyć wszystkie te cechy i sprawić, by wszelkie wdrożenia odbywały się zgodnie z zaplanowanym terminem.

Promatic

Największy polski producent terminali EGM i gier losowych jest przełamaniem międzynarodowego trendu na liście nominowanych. Włodarze firmy pokazują, że Polska może być kolebką kasynowej myśli technologicznej i nie brakuje im determinacji w wypuszczaniu absolutnie innowacyjnych produktów i rozwiązań. Partnerskie podejście do współpracy jest odpowiednim określeniem Promatica jako dostawcy kasynowego.

Ruby Play

Jeden z najnowszych dostawców dla Total Casino wyróżnia się ciekawym portfolio gier. Gracz ma wrażenia, że gry są przetarciem zupełnie nowych szlaków. Produkcje są ze sobą spójne graficznie i dostarczają różnorodną dynamikę rozrywki. Młode i obiecujące studio ma szanse namieszać na rynku dostawców gier slotowych online.

Bukmacherski Dostawca Roku

Stare branżowe powiedzenie mówi, że za sukcesem każdego silnego operatora stoi silny dostawca. Dlatego też każdego roku wybieramy najlepsze firmy, które dostarczają najskuteczniejsze rozwiązania dla swoich klientów. Dostawca, który wykazał się stworzeniem największej różnicy biznesowej oraz wyróżnił się najlepszą obsługą klienta odniesie zwycięstwo w tej kategorii.

Betradar

Kluczowy dostawca dla większości operatorów bukmacherskich w Polsce. Betradar dostarcza dane prematch i live. Bukmacherzy mogą korzystać też z oferty zakładów wirtualnych, streamingu, statystyk, widgetów i trackerów. Są to elementy bez których trudno wyobrazić sobie możliwość konkurowania na rynku. Betradar w tych aspektach nie ma sobie równych.

Betgames

Wyłączny dostawca symulowanych gier karcianych dla STS. Poza dostarczeniem własnych rozwiązań produktowych, firma razem z największym polskim bukmacherem stworzyła polski stół pokerowy, czyli dedykowane rozwiązanie dla polskiego gracza. Dzięki temu gracz ma pewność, że usługa kierowana jest do niego, a wszyscy krupierzy mówią w języki polskim i nawiązują interakcje.

TVBET

Współpraca Betgames z STS sprawiła, że rozwiązanie TVBET wybrali wszyscy pozostali bukmacherzy w stawce, z wyjątkiem Totalbetu, który stworzył własne zaplecze technologiczne do uruchomienia produktu opartego na symulowanych grach karcianych oraz Fortuny, która korzysta u usług Playtecha. Firma ma swoje centrum operacyjne w Polsce, co również przekłada się pozytywnie na stwarzanie nowy miejsc pracy i oddziaływanie na polską branżę rozrywki

SB Betting Software

Najchętniej wybierany dostawca platform bukmacherskich w Polsce. Z jego usług korzysta aż 6 operatorów, którzy łącznie mają kilkanaście procent udziałów rynkowych. Stabilność i niezawodność platformy oraz dostosowanie jej do realiów polskiej rzeczywistości podatkowej sprawia, że wybór SB Betting Software z perspektywy operatora jest najbardziej optymalny.

Kampania Marketingowa Roku

Jedna z kategorii, gdzie o wygranej decyduje kreatywność i innowacyjność w działaniu. Branża rozrywkowa obarczona jest wieloma obostrzeniami i przy tworzeniu kampanii reklamowych jest to jeden z bardziej istotnych, o ile nie najważniejszych czynników.

Zakładamy się od zawsze (Betclic)

Betclic zaprezentował całkowicie inne podejście do przedstawiania zakładów bukmacherskich. Zerwał z powtarzającymi się motywami i pokazał inne oblicze zakładów bukmacherskich. Chciał pokazać to, że ludzie zakładali się od dawnych czasów. Kampania oddziałuje nie tylko na jedną firmę, ale również na poszerzanie grona klientów zakładów bukmacherskich całej branży.

Robimy to dla sportu (Fortuna)

Kontynuacja ubiegłorocznej kampanii, która pokazuje, że zakłady to również rozrywka. Sport z kolei budzi emocje nie tylko na szczeblu profesjonalnym, ale jest również wokół nas. Główny spot kampanii został wyprodukowany przez Wachout Studio. Reżyserem był Kuba Michalczuk, a autorem zdjęć Michał Englert.

Razem jesteśmy Super (Superbet)

Cykl spójnej kampanii, która nawiązuje do członu nazwy Superbet. W kampanię zaangażowani byli wszyscy ambasadorzy firmy tj. Jan Błachowicz, Sławomir Peszko i Jerzy Dudek. Mieszanka charakteru i wizerunku sportowców zaowocowała w wiele kreatywnych i zabawnych spotów, które również wyróżniły się kreacją na tle konkurencji.

Jubileusz 65-lecia (Totalizator Sportowy)

Wyjątkowa kampania z okazji 65-lecia Totalizatora Sportowego. Cykl spotów towarzyszący kampanii pokazał oblicze polskiego monopolisty od całkowicie innej strony. Zaangażowano do udziału nie tylko czołowych polskich sportowców, a w tym Roberta Lewandowskiego, ale także członków zarządu w nieco bardziej lifestylowej stylizacji.

Najbardziej Zaangażowana Kobieta Roku

Jedną z misji redakcji Interplay jako organizatora Polish Gaming Aces jest wspieranie kobiet w szeroko rozumianej branży rozrywkowej. Nagrody Polish Gaming Aces obok takich inicjatyw jak śniadanie kobiet igamingu czy podcast Dama Karo jest kolejną możliwością docenienia kobiet na tym z pozoru zmuskularyzkowanym rynku pracy. Kolejne edycje Polish Gaming Aces pokazują, że kobiety w wielu firmach realizują przełomowe i innowacyjne projekty. Żeby pokazywać efekty skutecznej pracy poszczególnych nominowanych Pań, postanowiliśmy wprowadzić zasadę, że zwyciężczynie z lat ubiegłych nie będą nominowane w kolejnych odsłonach. Każda zwyciężczyni na stałe zostanie wpisana do branżowej hall of fame.

Partnerem biznesowym kategorii i jednocześnie wsparciem Interplay w promowaniu idei wspierania kobiet w branży rozrywkowej jest IGT, światowy dostawca rozwiązań loteryjnych i kasynowych.

Kamila Kroll (Betcris)

Dyrektorka operacyjna w firmie Betcris, która w 2021 zadebiutowała na rynku polskim. Kamila jest znana z realizacji zakładanych celów i tworzenia kompetytywnych zespołów do wykonywania nakreślonej strategii. Wyróżnia się doskonałymi umiejętnościami interpersonalnymi. Posiada bardzo duże doświadczenie branżowe. Wcześniej pracowała m.in w LVBET i Betclic.

Katarzyna Mikołajczyk (Graj Legalnie/STS)

Kierowniczka działu prawnego firmy STS i Prezes stowarzyszenia Graj Legalnie. W swojej pracy łączy obowiązki w wyzwaniach dla największego polskiego operatora bukmacherskiego jak i ochronie legalnie działającego rynku hazardowego w ramach stowarzyszenia. W 2021 przez redakcję Interplay została wyróżniona na 43. miejscu najbardziej wpływowych osób w polskiej branży hazardowej.

Maria Zalewska (Promatic)

Zajmuje stanowisko Marketing Managera w firmie Promatic. W swojej pracy pomaga firmie zarówno w działaniach dla Totalizatora Sportowego, który jest odbiorcą usług i technologii od największego polskiego producenta terminali EGM, ale także na rynkach zagranicznych. Maria Zalewska doświadczenie zdobywała w zachodnich firmach technologicznych.

Katarzyna Gawlik (Superbet)

Od momentu jak Superbet zaczął działać w Polsce, Katarzyna Gawlik jest tam jednym z najdłużej pracujących pracowników. Zajmuje stanowisko Marketing Managera, podobnie jak wcześniej w Fortunie, gdzie spędziła prawie 6 lat. Przy jej udziale powstają wszystkie najważniejsze działania marketingowe dla jednej z najbardziej obiecujących marek bukmacherskich w Polsce.

Produkt Roku

Produkt roku wyróżnia się innowacyjnością i realnym przełożeniem na osiągane rezultaty biznesowe. Produkt roku może być definiowany jako projekt lub usługa, która jakością wykonania wyróżnia się na tle całego rynku. Najwyżej doceniane w tej kategorii są projekty o niestandardowym i odważnym podejściu.

Total Bonus (Totalizator Sportowy)

Jeden z najbardziej innowacyjnych produktów w sieci salonów gier na automatach należących do Totalizatora Sportowego. Z uwagi na prawny brak możliwości oferowania systemów jackpotowych, aby powiększyć atrakcyjność swoich ośrodków gier po przez dywersyfikację produktów i usług Totalizator do swoich Salonów Gier z sukcesem wdrożył system oparty na bonusowaniu graczy. Bonus można zdobyć na automatach podłączonych do systemu, które są odpowiednio oznaczone. Aby zdobyć Total Bonus gracz musi przyjść do salonu objętego promocją, zarejestrować się oraz posiadać zakredytowane środki na automacie podłączonym do systemu. W utrudnionym środowisku legislacyjnym, szukanie innowacji jest kluczowe do osiągniecia sukcesu operacyjnego, a produkt Total Bonus pokazuje, że przy znajomości branży i odpowiednim wsparciu technologicznym można spełniać oczekiwania graczy.

Supergame (Superbet)

Produkt free-2-play dla graczy, który może działać pozytywnie zarówno na aktywowanie uśpionych graczy jak i oddziaływać na akwizycję. Gracze na stronie Superbetu po rejestracji mogą wziąć udział w totalnie darmowej grze, gdzie co tydzień do wytypowania jest 5 dokładnych wyników meczowych. Trafienie już 2,3 lub 4 wyników uprawnia wszystkich graczy do wzięcia udziału w podziale dużej puli nagród, która rośnie. Niedawno jedną z nagród był również sportowy samochód Mini, który Superbet przekazał na WOŚP. Obecnie gracze walczą o nową nagrodę – Harleya Davidsona.

Fortuna Bet Builder (Fortuna)

Betbuilder, czyli narzędzie w ramach którego można budować zakłady specjalne złożone z pojedynczych zdarzeń jednego spotkania. Betbuilder od Fortuny jest prosty i intuicyjny. Rozszerza również portfolio możliwości dla najbardziej wytrwanych graczy, którzy szukają skomplikowanych rozwiązań. Coraz większa liczba publikowanych kuponów przez graczy w Internecie ze zdarzeniami z betbuilderem również świadczy o popularności produktu.

Stacjonarne Kasyno Roku

W zeszłym roku po raz pierwszy przyznano nagrodę w kategorii kasyno roku. Wygrał Marriott, ale w 2021 roku wiele kasyn dołożyło wszelkich starań, by podnieść jakość świadczonych usług dla swoich klientów. W tej kategorii premiowane są postępy, które dane kasyno poczyniło w różnych obszarach stacjonarnej rozrywki kasynowej. Kapituła oceni, jak dane kasyno zmieniło się na przestrzeni roku, jak sprawuje się obsługa klienta, z jakimi opiniami graczy się spotykamy czy również jak wygląda zdywersyfikowane zaplecze terminali EGM czy stołów do gier. Partnerem biznesowym kategorii kasyno roku jest firma Promatic.

HIT Casino Krucza Grand Hotel

Zdecydowanie jedno z lepiej zorganizowanych i zarządzanych kasyn należących do ZPR. Lokalizacja, umiejscowienie w budynku hotelowym, bliskość centrum biznesowego i komunikacyjnego powodują, że kasyno na Kruczej zyskuje na samym starcie. Jest to również kasyno o jednym z najbardziej zdywersyfikowanej strukturze zaplecza sprzętowego, co powoduje, że nawet najbardziej wymagający gracze znajdą tu swoje miejsce. Dobra, międzynarodowa atmosfera kasyna sprawia, że często chce się tam wracać.

Hilton Casinos Poland

W oczach klientów z Warszawy jest to kasyno, które z roku na rok notuje wyraźny progres. Odzwierciedlenie dobrych ocen znajdziemy również w obrotach kasyna, które według naszych informacji systematycznie rosną. Hilton pod kątem obsługi gracza dorównuje najwyższym standardom. Lokalizacja i wystrój wewnątrz również. Według wielu graczy ogromnym atutem tego miejsca jest okoliczna infrastruktura, począwszy od największego parkingu dla klientów, po bardzo liczne restauracje znajdujące się w pobliżu hotelu Hilton, chociażby Lokal NINE’s Restaurant & Sports Bar, którego współwłaścicielem jest sam Robert Lewandowski.

Marriott Casinos Poland

Najbardziej reprezentatywne kasyno sieci Casinos Poland. Najmocniejszą stroną kasyna jest oczywiście lokalizacja i budynek kultowego już Marriottu. Przez lata budowana renoma samego miejsca, liczne imprezy z udziałem polskich i światowych gwiazd sprawiają, że księgi historii są równie barwne jak cała branża rozrywkowa.

Wrocław Casinos Poland

Wrocławskie kasyno przed rokiem również znalazło się w gronie wyróżnionych, ale do zwycięstwa nieznacznie zabrakło. Zarządzający kasynem wykonują we Wrocławiu dobrą pracę, co zostaje zauważone przez kapitułę. Nowoczesne maszyny, nieszablonowy wystrój i przyjazne przestrzenie to wyznaczniki kasyna. Kasyno warto wyróżnić za odważne wpisanie przestrzeni kasyna w ultra modny i nowoczesny kompleks kawiarni i restauracji, luksusowego SPA i hotelu. Kasyno może również pochwalić się najszerszą ofertą gier na Dolnym Śląsku oraz faktem, że wyłączając warszawskie kasyna, Casinos Poland we Wrocławiu jest największym kasynem w Polsce.

Casino Palace Hotel Bellotto

Znane swoim stałym Gościom również jako „Elite Palace Club”. Jako jedne z nielicznych kasyn w Polsce pozycjonuje się do klientów typu premium. Do kasyna raczej nie trafi nikt przypadkowy, bo brakuje rzucającego się w oczy oznaczenia, a jakiekolwiek zmiany utrudnia również fakt, że jest to budynek historyczny. Strategia zdaje się sprawdzać, bo przy mniejszym przepływie klientów kasyno notuje porównywalne obroty do standardowo pozycjonowanych kasyn. Swoją ofertę kasyno szyje na miarę potrzeb swoich gości, wyróżnia się zdecydowanie jednym z najbardziej indywidualnych podejść do Gości VIP w Polsce, czego potwierdzeniem może być chociażby najszersza ofertę whisky wśród wszystkich kasyn w tej części Europy (około 100 rodzajów whisky z całego świata).

Novotel HIT Casino Poznań

Kasyno w Poznaniu uwodzi niespotykanym często wysokim poziomem obsługi klienta. Wielokrotne wizyty w tym kasynie przekonują, że pracownicy kasyna tworzą dobrą synergię ze swoimi klientami i to właśnie oni tworzą klimat tego miejsca. Kasyno jest idealne dla klientów, którzy docenią kompromis pomiędzy kameralnymi kasynami, a dużymi i przytłaczającymi miejscami.

Ambasador Roku

Obecnie niemal każda marka bukmacherska w Polsce posiada swojego ambasadora. Niektóre strategie marketingowe oparte są głównie na postaciach znanych osób, ale najważniejsza jest spójność charakterologiczna danego ambasadora i DNA samej marki bukmacherskiej.

Sławomir Peszko (Superbet)

Dynamika, przebojowość i charakter to cechy, które idealnie opisują popularnego „Peszkina” jako ambasadora. W spotach Superbetu piłkarz odkrył swój ukryty talent – aktorstwo i idealnie wkomponował się na tle innych ambasadorów bukmachera. Peszko na tle całego rynku wyróżnia się również responsywnością i otwartością na kreatywne pomysły działu marketingu Superbet

Mariusz Pudzianowski (BETFAN)

Mariusz Pudzianowski na rynku ambasadorskim jest jedną z najbardziej charyzmatycznych postaci i idealnie odwzorowuje charakter samej marki z którą jest związany. Odważne i niekonwencjonalne kreacje, akcja pobudzająca kibiców “Polska guuuurom” są tylko potwierdzeniem kreatywności wykorzystania ambasadora przy marce bukmacherskiej. BETFAN, podobnie jak Mariusz Pudzianowski pokazują, że tanio skóry nie sprzedają.

Mateusz Borek (Etoto)

Jeden z najbardziej rozpoznawalnych dziennikarzy sportowych przez lata budował swoją renomę. Uczestnik komentatorski wielu finałów sportowych rozrywek czy meczów reprezentacji polski, rozgrzewał swoim głosem kibiców w polskich domach. Jako twarz legalnego polskiego bukmachera – ETOTO, daje swoim partnerom pokrycie ambasadorskie w gronie niemalże wszystkich kibiców piłkarskich w Polsce.

Krzysztof Stanowski (Fuksiarz)

Fuksiarza i Krzysztofa Stanowskiego łączą podobne cechy – umiejętność budzenia emocji. Spójna komunikacja marketingowa i współpraca z portalem Weszło tworzą dobre połączenie. Obecnie Stanowski to już nie tylko gwiazda dziennikarstwa sportowego, ale influencer szerokiego nurtu. Współpraca z nim pozwala działać na różne segmenty rynku, które Fuksiarz przy pomysłowym zagospodarowaniu jest w stanie wykorzystać.

Bożydar Iwanow (Betters)

Iwanow to jeden z bardziej rozpoznawalnych komentatorów Polsatu. Dynamika i duży optymizm to charakterystyka, które identyfikują Bożydara. Cechy te docenił jeden z najmłodszych bukmacherów na rynku – Betters.

Tomasz Ćwiąkała (Fortuna)

Profesjonalny i doceniany wśród kibiców Tomasz Ćwiąkała idealnie komponuje się z ciepłym i grzecznym wizerunkiem Fortuny. Bukmacher jest również sponsorem kanału YouTube dziennikarza Canal+, na którym lokowana jest marka operatora. Ćwiąkała występuje również w produkcjach na kanałach Fortuny

Bukmacher Roku

Jedna z dwóch kluczowych kategorii podczas każdej edycji Polish Gaming Aces. Tytuł bukmachera roku trafi do firmy, która wyróżni się największą skutecznością operacyjną, wprowadzaniem innowacyjnych rozwiązań na rynku i działaniami pro klienckimi. Która firma była najlepszym bukmacherem w 2021 roku?

STS

Ciągle niedogoniony lider rynku bukmacherskiego w Polsce musi cały czas mierzyć się z potencjalnym widmem utraty udziałów rynkowych. Mimo konieczności zaangażowania się w proces IPO, STS pogodził to ze swoją codzienną działalnością. Nic dziwnego, obecnie STS-owi bliżej swoimi strukturami do prężnej i stabilnej korporacji niż podatnej na kryzysy średniej firmie. Przez lata rozwijana w trudnym otoczeniu biznesowym firma jest obecnie w najlepszym okresie swojej działalności. Mocna marka i stabilny produkt to cechy, które wyróżniają STS. Czy widzimy już szczyt, czy jednak rezerwy są jeszcze spore?

Betclic

Trzeba docenić pracę, która została wykonana przez zespół Betclica. Trzeci największy operator w Polsce idzie równie niestandardową drogę, przeciera nowe szlaki marketingowe i odróżnia się od reszty. Prosty, intuicyjny i sprawnie działający produkt powoduje, że próg wejścia do zakładów bukmacherskich dla nowych graczy jest jeszcze niższy.

Superbet

Jeden z najszybciej rosnących na rynku bukmacherów. Superbet stawia na dwie kluczowe składowe każdego biznesu bukmacherskiego – marketing i produkt. Bukmacher dywersyfikuje swoje działalności reklamowe w sieci online i outdoorowej. Stawia na ambasadorów i aktywny marketing sportowy. Produktowo w 2021 roku Superbet wykonał olbrzymią pracę. Najwięcej udogodnień klienci mogli zaznać w aplikacji mobilnej, która zdecydowanie wyróżnia się na rynku. Klienci mogą również korzystać z takich produktów jak Superspin, Supergame, Super Przewaga czy Supersocial, które potęgują pozytywne opinie o bukmacherze.

Fortuna

Bukmacher zmianą strategii w 2021 roku spowodował nawiązanie realnej walkę o udziały rynkowe z STS. Bukmacher poszerzył również docelową grupę klientów o segment sportów walki i fanów pojedynków freak fightowych. Bukmacher zaangażował się w sponsoring High League, jeszcze mocniej zacieśnił współpracę KSW, a fani gal UFC mogą na stronie fortuny korzystać z bezpłatnego streamingu. Odważne decyzje biznesowe zostały docenione podczas tej nominacji.

BETFAN

Operator od momentu pojawienia się na rynku stopniowo i stabilnie powiększa swoje udziały rynkowe. Bez zaplecza zachodniego know how i z rozsądnymi wydatkami marketingowymi firmie udaje się operacyjnie wyjść na plus. Firmowany twarzą Mariusza Pudzianowskiego operator słynie z niestandardowych ścieżek rozwoju, które na ten moment w pełni się sprawdzają.

Firma Roku

W kategorii firma roku zwycięzca musi wyróżnić się kompleksową sprawnością działalności biznesu we wszystkich aspektach – zarządzania, marketingu, innowacji, kompetencyjności prezesa czy oddziaływania całościowo na cały rynek rozrywki. Zwycięzca powinien również mieć szeroką i długoterminową wizję rozwoju biznesu, co szczególnie zauważa i docenia kapituła Polish Gaming Aces.

STS Holding

W skład całej grupy wchodzą spółki – Betsys, STS Gaming Group i STS BET LTD. Spółka udanie zadebiutowała na giełdzie w IV kwartale 2021 roku. Zabezpieczyła swoje interesy w Polsce, a jej główni udziałowcy również zdołali częściowo upłynnić swoje udziały i wykorzystać wiele lat efektywnej pracy. Wizja, którą nakreśliła sobie rodzina Juroszków w dużej mierze się spełniła. Czas na kolejne wyzwania biznesowe, które przełożą się na korzyści dla wielu nowych akcjonariuszy. Znając jednak kompetencje zarządu STS, o pozytywne rezultaty i wyniki możemy być spokojni.

Totalizator Sportowy

Spółka Skarbu Państwa konsekwentnie realizuje swoją strategię rozwijając wszystkie swoje marki. Firma skutecznie łączy świat online i offline. W 2021 roku zaliczyła rekordowe przeszło 26 miliardów zł sprzedaży przekazując przy tym na sport i kulturę ponad 1,155 mld zł. Totalizator Sportowy rozwojami poszczególnych segmentów pokazuje stopień realizacji strategii całej firmy. Pod kątem rozwoju Salonów Gier na Automatach zbliżamy się do poziomu 1000 otworzonych salonów. Total Casino implementuje gry od kolejnych dostawców, co dywersyfikuje portfel cyfrowej rozrywki dla każdego gracza. W grudniu 2021 roku minęły 3 lata od momentu jak debiut miało Total Casino i do tego momentu na stronie zarejestrowało się ponad 270 tysięcy graczy. Rekordy popularności w dalszym ciągu podbijają nowe produkty cyfrowe takie jak gierki, które już teraz wyprzedziły pod kątem obrotów standardowe zdrapki kupowane w kolekturach.

Playtech

Jeden z największych dostawców rozwiązań technologicznych do branży rozrywkowej. W Polsce dostarczają platformę kasynową do jedynego legalnie działającego kasyna online – Total Casino, należącego do Totalizatora Sportowego, które niedawno obchodziło trzecią rocznicę powstania. Stworzenie produktu kasynowego w ścisłym rygorze prawnym jest wymagającym przedsięwzięciem. Wszystko z uwagi na to, że marka Total Casino nie ma możliwości publicznego informowania o swoim istnieniu, jedną w głównych metod do pozyskiwania nowych graczy jest wzajemnie polecanie się przez graczy, a jeśli przed 3 lata od startu tylu graczy zaufało produktowi współtworzonemu razem z Playtechem – to oznacza, że produkt jest naprawdę dobrej jakości.

Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe

Firma działa na polskim rynku od 1991 roku. Obecnie jest operatorem 20 kasyn mieszczących się w największych miastach całej Polski i bukmachera – Totalbet. W swoich strukturach posiada również liczne tytuły mediowe, które razem starają się tworzyć synergię całej grupy. Zarządzanie tak dużą strukturą i łączenie kompetencji wielu działów biznesu jest trudne, ale z pewnością możliwe, co pokazują działania ZPR.

Kto wygra statuetki w poszczególnych kategoriach? O tym wszyscy dowiemy się 24 lutego!