06.06.2024 05:02

Rafał Krzemień: współpraca z PKO BP Ekstraklasą to prestiż i dobry biznes [WYWIAD]

Marka LOTTO jest obecna przy rozgrywkach PKO BP Ekstraklasy, jednak nie jest to jedyne zaangażowanie Totalizatora Sportowego w polski sport, o czym przypomina Prezes Zarządu największej polskiej firmy z branży rozrywkowej.

Rafał Krzemień, były już prezes Totalizatora Sportowego

Łukasz Majchrzyk, Interplay.pl: Kolejny sezon PKO BP Ekstraklasy za nami. Frekwencja znowu znacząco wzrosła, więc sponsorzy rozgrywek mogą się cieszyć?

Rafał Krzemień, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego: – Bycie partnerem głównym rozgrywek PKO BP Ekstraklasy jest dla nas korzystne biznesowo, ale również bardzo prestiżowe. Jako Totalizator Sportowy, czyli największa spółka z branży rozrywkowej, z przyjemnością wspieramy najważniejszą ligę piłki nożnej w Polsce. Mecze piłkarskie na poziomie ekstraklasy charakteryzują się olbrzymią frekwencję na co dzień. A dodatkowo takie momenty, jak zakończenie sezonu, jeszcze potęgują zainteresowanie i powodują, że trybuny wypełniają się do ostatniego miejsca.

Jako Totalizator Sportowy nie patrzycie na to chyba wyłącznie biznesowo?

– Z jednej strony zawsze zwracamy uwagę na to, żeby nasze zaangażowanie promowało nasze produkty, w tym przypadku markę LOTTO. Natomiast od samego powstania Totalizator Sportowy zawsze miał w swoją misję wpisane wspieranie polskiego sportu. Bycie partnerem rozgrywek PKO BP Ekstraklasy jest jednym ze sposobów wypełnienia tej misji, ale nie jedynym. Marka LOTTO jest też obecna w rozgrywkach SuperLIGI tenisa ziemnego, Superligi tenisa stołowego czy na trasie naszego narodowego wyścigu kolarskiego Tour de Pologne. Działamy przy rozwijającej się w Polsce koszykówce w odmianie 3×3 i jesteśmy dumni z tego, że nasi zawodnicy awansowali do turnieju olimpijskiego w Paryżu.

https://twitter.com/totalizator_sp/status/1795406994288853485

Może nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, jakie środki przekazuje Totalizator Sportowy?

– Wspieramy polski sport i kulturę od blisko 70 lat. Przykłady naszego zaangażowania można znaleźć w wielu miejscach. Jeśli chcielibyśmy to pokazać czytelnikom na konkretnych liczbach, to warto sobie uzmysłowić, że od 1994 roku przeznaczyliśmy na te cele ponad 20 miliardów złotych.

Im większe zainteresowanie rozgrywkami, tym więcej ludzi zechce się bawić i brać udział w grach liczbowych Totalizatora Sportowego?

– Bawić się i grać. My, jako monopolista państwowy, dbamy o to, by korzystanie z naszej oferty oznaczało bezpieczną rozrywkę. Odpowiedzialna gra jest, obok wspierania polskiego sportu i kultury, drugą ważną gałęzią naszej misji.

Udostępnij
Łukasz Majchrzyk

Łukasz Majchrzyk