01.12.2008 00:00

SYNOT Polska rozszerza ofertę

Znany do tej pory ze ścisłej współpracy z JPM-em, Synot postanowił rozszerzyć ofertę na polski rynek o produkty spółek Boss Media i Markur Gaming.

Udostępnij

Znany do tej pory ze ścisłej współpracy z JPM-em, Synot postanowił rozszerzyć ofertę na polski rynek o produkty spółek Boss Media i Markur Gaming. Niemiecki Merkur ma już za sobą parę podejść do polskiego rynku hazardowego i zobaczymy czy tym razem osiągnie sukces. W każdym razie w portfolio Synotu pojawiły się dwa multigamery „made by Gauselmann”: Games Unlimited i Mystic Games. Oba automaty mają nowoczesne obudowy z dwoma monitorami LCD. Games Unlimited zawiera 10 gier plus losowanie Hi-Lo. Są to poker, 6 pięciowalcówek: Extra Liner, Super 7 Reels, Super 7 Reels Blue, Cash Fruits, Tropical Heat i Fortunes Of Ra; jedna czterowalcówka – Fire Of Egipt i dwie trójwalcówki: Triple Chance oraz Diamond & Fruits.
Z kolei Mystic Games zapełniono 7 grami. Sa to Grand Poker i sześć pięciowalcówek: Wild West, Magic, Good Luck, Pyramid, Dark Ocean i Fruit Master.

Udostępnij
W.B.

W.B.