23.06.2010 00:00

Wartościowe logo BetClic

Firma Pentagon Research obliczyła, ile poszczególne marki zarobiły na ekspozycji swojego logo na koszulkach drużyn Ekstraklasy. Zebrano dane dotyczące 23 marek dotyczące poprzedniego sezonu. Zwycięzcą rankingu okazał się BetClick.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Firma Pentagon Research obliczyła, ile poszczególne marki zarobiły na ekspozycji swojego logo na koszulkach drużyn Ekstraklasy. Zebrano dane dotyczące 23 marek za poprzedni sezon. Zwycięzcą rankingu okazał się BetClick.

Marka ta osiągnęła największą wartość tzw. ekwiwalentu reklamowego. Trzecie miejsce w tym rankingu zajęła marka Bet-at-home.com . W przeciwieństwie do konkurentów, ich loga widniały na koszulkach zawodników drużyn Ekstraklasy tylko pół roku.

 

 

 

 

Udostępnij
Pentagon Research

Pentagon Research