Ogolna 3 grudnia 2020

Współprac Genius Sports Group z AHL

Genius Sports Group nawiązał długoterminową współpracę w zakresie transmisji danych i transmisji strumieniowej z American Hockey League (AHL), główną ligą rozwojową National Hockey League (NHL).

Zgodnie z umową Genius będzie oficjalnym partnerem AHL w zakresie transmisji danych i transmisji strumieniowych w segmencie zakładów bukmacherskich.

Prawa do transmisji

Genius będzie miał wyłączne prawa do rejestrowania statystyk drużyn i zawodników w czasie rzeczywistym ze wszystkich 31 aren AHL, a także dostarczania danych i transmisji na żywo w segmencie zakładów bukmacherskich w USA i na całym świecie.

Naszym celem jest dostarczenie kibicom hokeja wielkich emocji. Chcemy nawiązać z fanami kontakt, który będzie im odpowiadał – powiedział Chris Nikolis, wiceprezes wykonawczy AHL.

Współpraca z branżą bukmacherską

Dyrektor ds. Partnerstw handlowych w Genius , Sean Conroy nie ma wątpliwości, że to partnerstwo jest bardzo ważne dla ligi, jak i branży bukmacherskiej: – Z odpowiednim partnerem technologicznym ligi sportowe mogą aktywnie współpracować z regulowaną branżą bukmacherską, aby generować nowe przychody, zwiększać zaangażowanie i poszerzać swoją globalną publiczność. Jednocześnie nasi partnerzy bukmacherscy korzystają z naszego stale poszerzającego się portfolio danych premium i treści wideo.

Z uwagi na fakt, że zakłady bukmacherskie wciąż rozprzestrzeniają się w Stanach Zjednoczonych, AHL dostrzegła wyjątkową okazję do przyspieszenia globalnego wzrostu. Jesteśmy podekscytowani, że możemy pracować z tak dynamicznie rozwijającą się ligą – dodał Sean Conroy.

Potentat na rynku

Nowe partnerstwo pojawiło się po tym, jak Genius w tym tygodniu uzgodnił również umowę na dostarczanie zawartości do gier Scientific Games i jej obstawiających klientów na całym świecie. W ostatnim tygodniu Genius uzgodnił również szereg innych partnerstw w zakresie transmisji danych i transmisji strumieniowych, w tym nowe umowy z Polską Ligą Koszykówki i Polskim Związkiem Koszykówki, Argentyńskim Związkiem Piłki Nożnej i Ligą MX w Meksyku.

Nie może więc dziwić, że portfolio wydarzeń sportowych Genius Sports Group obejmuje obecnie ponad 240 000 rocznie.

Dodaj komentarz