Ogolna 7 lipca 2021

Znaczny wzrost przychodów 888 Holdings

Porównując rok do roku operator gier hazardowych online 888 w drugim kwartale br. odnotował 20% wzrost przychodów. Przede wszystkim taki wynik zawdzięcza progresowi w segmencie B2C. 

Wzrost przychodów

Przychody za trzy miesiące do 30 czerwca wyniosły 257 mln USD w porównaniu z 214 mln USD w tym samym okresie ubiegłego roku i wzrosły o 10% przy stałej podstawie walutowej. Tak jak wspomnieliśmy 888 przypisuje ten wzrost sukcesowi swojej strategii przywództwa produktowego, długoterminowym pozytywnym trendom pozyskiwania klientów oraz ciągłej ekspansji na rynkach regulowanych. I przede wszystkim wzrostowi w segmencie B2C.

Operator odnotował wzrost na rynkach regulowanych i opodatkowanych, które stanowiły 74% przychodów w kwartale, chociaż wyniki w Wielkiej Brytanii, Włoszech, Hiszpanii, Rumunii i Portugalii zostały zniwelowane przez wpływ nowych regulacji w Niemczech.

Przychody w segmencie B2C

Koncentrując się na wynikach konkretnego segmentu, przychody B2C wzrosły o 21% rok do roku – 11% przy stałej podstawie walutowej – do 247 mln USD. Przychody z zakładów sportowych B2C wzrosły o 94%, co oczywiście ma związek z tym, że w ubiegłym roku w tym okresie czasu światowy sport był zawieszony z powodu pandemii koronawirusa. Z kolei przychody z kasyn B2C również wzrosły o 13%.

Przychody z pokera i bingo spadły, chociaż 888 oświadczyło, że odzwierciedla to wyjątkowo dobre wyniki w poprzednim roku, kiedy wielu graczy zwróciło się do innych gier hazardowych, gdy zakłady sportowe były ograniczone.

Przyszłość 888

Dyrektor naczelny 888, Itai Pazner nie ukrywa zadowolenia z ostatnich wyników finansowych osiąganych przez firmę, którą kieruje: – Z przyjemnością informuję, że silna dynamika z pierwszego kwartału 2021 r. utrzymała się w drugim, chociaż tempo wzrostu rok do roku słabnie w świetle silniejszych porównań do tego samego okresu czasu przed rokiem. 

Wzrost był napędzany głównie przez rynki regulowane, na których uważamy, że widać nasz stały progres na wielu polach. W tym marketingu, czy poszerzaniu oferty oraz ulepszaniu produktów. Poza tym oprócz silnego rozwoju na naszych głównych rynkach europejskich, dokonaliśmy w tym okresie znacznego postępu strategicznego na atrakcyjnym rynku amerykańskim, gdzie ogłosiliśmy długoterminowe partnerstwo strategiczne ze Sports Illustrated – zakończył Itai Pazner.

Patrząc w przyszłość na drugą połowę roku, 888 oświadczył, że jego zarząd jest świadomy potencjalnego wpływu większej niż zwykle sezonowości w letnim okresie po pandemii. Od czasu ponownego otwarcia kasyn i salonów bingo w Wielkiej Brytanii w dniu 17 maja, średnie dzienne przychody w Wielkiej Brytanii były o 20% niższe po tym momencie niż w ciągu czterech i pół miesiąca wcześniej.