Współpraca IGT z Totalizatorem Sportowym przynosi sukcesy
Sukces IGT na polskim rynku
Firma IGT odniosła znaczący sukces na polskim rynku loteryjnym dzięki Totalizatorowi Sportowemu (TS), który w styczniu ubiegłego roku obchodził 65-lecie istnienia.
Oprócz dalszego silnego wspierania beneficjentów sportu i kultury, Totalizator Sportowy wykonał kolejny ważny krok w biznesie online, gdy w 2020 roku po raz pierwszy uruchomił kategorię gier online eInstant wraz z uruchomieniem portfolio gier eInstant firmy IGT. Dzięki temu klienci Totalizatora Sportowego mogą cieszyć się rozgrywką online, a także korzystać z produktów, w których natychmiastowo otrzymują wyniki.
Nowe doświadczenia
Zastanawiając się nad przyszłością, Maciej Kasprzak, Dyrektor ds. Gier Online Totalizatora Sportowego, powiedział: – Wprowadzając nowy segment gier LOTTO dostępnych online, chcieliśmy zaoferować naszym klientom kolejny poziom rozrywki i zupełnie nowe doświadczenia związane z loteriami pieniężnymi.
– Teraz gracze w Polsce mają dostęp do jeszcze większej liczby gier. Większość z nich jest zabawnych i interaktywnych. W Polsce produkt ten nazywamy “Gierkami” – dodał Maciej Kasprzak.
Wsparcie technologiczne IGT
Pod koniec 2020 roku Totalizator Sportowy wybrał i uruchomił gry z obszernej biblioteki eInstant na responsywnej platformie internetowej IGT ilottery. W 2021 roku powstała również aplikacja mobilna na iOS i Androida.
IGT pomaga Totalizatorowi Sportowemu na wiele sposobów, a mianowicie lokalizuje gry, zmieniając tytuły i tłumacząc je na język polski oraz aktywnie analizując ich wydajność. Firma optymalizuje również struktury nagród i wypłat, aby poprawić wrażenia graczy i planuje comiesięczne wydania gier, aby uwzględnić mieszankę stylów. Wszystko po to by zadowolić jak największą liczbę graczy, którzy mają różne preferencje.
Wzrost sprzedaży
Wraz z dodaniem gier eInstant wzrosła zarówno sprzedaż, jak i aktywni użytkownicy loterii online. Internetowy kanał zrealizował 6% całkowitej miesięcznej sprzedaży loterii zaraz po uruchomieniu.
Obecnie, po dodaniu Instant Wins, od października 2021 roku kanał loterii online stanowi 8-9% całkowitej sprzedaży. Ponadto, dzięki eInstants w miksie produktów, liczba aktywnych graczy wzrosła o 26% od października 2020 roku do października 2021 roku. Mowa więc o bardzo dobry wynikach na każdym polu.
Promocja nowych produktów
IGT współpracuje z każdym klientem w celu spełnienia określonych celów biznesowych i wymagań jurysdykcyjnych. W Polsce, aby pomóc w zbudowaniu planu marketingowego przed uruchomieniem nowych produktów, zorganizowała warsztaty z wiodących praktyk dla zespołu marketingowego Totalizatora Sportowego.
W kwietniu miała miejsce kampania marketingowa, połączona z premierą trzech nowych gier w kolejnych tygodniach. Kampania 360 stopni obejmowała zarówno media tradycyjne, jak i cyfrowe oraz kampanię telewizyjną przedstawiającą gry i ludzi grających w domu, a także poza nim, np. w autobusie.
Kampania trwała również w mediach społecznościowych, gdzie z udziałem wpływowych osób, takich jak aktorzy i sportowcy, publikowano materiały m.in. na Instagramie.
– Jesteśmy niezmiernie zadowoleni z sukcesu Gierek i wyników naszej działalności marketingowej. Z entuzjazmem podchodzimy do przyszłych planów rozwojowych – powiedział na zakończenie Maciej Kasprzak.
Źródło: lotterydaily.com