STS na koszulkach Cracovii
Logo największego polskiego bukmachera od kilku dni widnieje na rękawkach koszulek Cracovii. Oczywiście firma zarządzana przez Mateusza Juroszka nie byłaby sobą, gdyby nie zorganizowała specjalnej akcji z tej okazji. Otóż w dniach 7-8 lutego posiadacze koszulek mogli dokonać darmowej personalizacji (nadruk nazwiska, numeru oraz logo "STS") w klubowym sklepie. Udział w tym programie mogli wziąć kibice, którzy posiadali trykoty z tego i poprzedniego sezonu.
– STS jest niekwestionowanym liderem polskiego rynku bukmacherskiego, ale również największym prywatnym podmiotem wspierającym rodzimy sport. Po dwóch latach współpracy z Cracovią zdecydowaliśmy się na rozszerzenie zakresu umowy, dzięki czemu logo STS znajdzie się na koszulkach piłkarzy. W dalszym ciągu będziemy także inicjować przedsięwzięcia skierowane do kibiców, bo to oni są najważniejszą częścią świata sportu. Pierwszą wspólną aktywacją jest personalizacji klubowych koszulek, do czego zachęcamy wszystkich kibiców Cracovii – powiedział prezes STS, Mateusz Juroszek.
"STS" po raz kolejny udowodnił, że stawia na oryginalne akcje, w które zaangażowani są kibice. Przypomnijmy, że wcześniej firma zarządzana przez Mateusza Juroszka wykonała m.in. takie projekty jak: wymiana trykotów K. Hamalainena, kolorujeMY, Koszulka na Basel, a także przygotowanie specjalnej oprawy meczowej na ostatni mecz Artura Boruca w reprezentacji narodowej.