Ogolna 4 kwietnia 2022

Niklas Lindahl pozostanie szefem marketingu LeoVegas Group

autor: Mateusz Mazur
Niklas Lindahl, który od sierpnia ubiegłego roku pełnił rolę tymczasowego CMO LeoVegas Group został na stałe zatrudniony na stanowisko szefa marketingu przedsiębiorstwa. 

Specjalista od włoskiego rynku

Niklas Lindahl specjalizuje się w rynkach europejskich, takich jak na przykład rynek włoski. W przeszłości nowy CMO LeoVegas Group otwarcie protestował przeciwko zaostrzenia zasad dotyczących gier hazardowych we Włoszech. Lindahl uważał, że wprowadzając kolejne regulacje Włosi działają na szkodę całego rynku.

Pod okiem Lindhala LeoVegas Group cały czas rosło w siłę i zupełnie niedawno świętowało swoje dziesięciolecie. Przychody operatora w czwartym kwartale 2021 roku wyniosły nieco ponad 110 milionów dolarów. Dyrektor generalny grupy Gustaf Hagman zdradził wówczas sekret sukcesu: – Nasza ekspansja w USA jest z pewnością czymś na co warto zwrócić uwagę. Zdecydowanie bardziej skupiany się obecnie na sporcie i zaczęliśmy również tworzyć własne gry. Pojawiliśmy się w nowych rejonach, przedstawiliśmy klientom nowe marki, a przed nami jeszcze wiele dobrego – mówił Hagman.

Duże wyzwanie

Przed Lindahlem spore wyzwanie, gdyż przez najbliższe cztery lata kierował będzie marketingiem LeoVegas na całym świecie: – Myślę, że jesteśmy w najlepszej formie do dalszego LeoVegas. “Ryczący Lew” jest gotowy na kolejne 10 lat – nie kryje entuzjazmu dyrektor generalny Grupy.

Pracy będzie zdecydowanie więcej niż dotychczas, bowiem w Ameryce Północnej grupa nie ogranicza się jedynie do ekspansji na terenie Stanów Zjednoczonych. Jeszcze w marcu przedsiębiorstwo otrzymało zgodę, by prowadzić działalność na nowo otwartym rynku w kanadyjskiej prowincji Ontario.